Det må vara på gränsen till tragiskt av mig att känna så här men det gör jag, fyfan va det är fint att hela världen får se bristfällig Sam ”NHL” Hallam är. Han har BARA kunnat lösa resultat med lag som är en eller två nivåer bättre än motståndarna men får ut 0 när spelbrädet jämnas ut. Tre kronor spelar omständigt och skvättigt, glasklart att de åker runt och tänker på hur Sam sagt att de ska agera. Det funkar inte i en kort turnering. Man såg det redan i four nations, laget var bättre i underläge när de blev ”frisläppta” och bara fick lira. Att man dessutom har den främsta målskytten i Forsberg som 13:e forward och Mojo som även han öst in mål och poäng och alltid är bra i landslaget utanför laget men spelar gubbar som Rakell och Holmberg (inget ont mot dem spelarna) är bara skrattretande. Hedman är säkert en superledare osv men han går inte in på 7 backar, spela forsling-Dahlin och Karlsson-broberg 24-25 minuter de och låt andersson-oel avlasta drygt 10 min.
Hela laget ser totalt handlingsförlamat ut och för tillfället skulle jag inte bli ett dugg överraskad av om det blir torsk mot Slovakien också, tur för Hallam att det är ett hittepå-upplägg där alla ska till slutspel så kan vi ju se om vi kan slå typ Danmark🤠🤠🤠🤠