Cluben89 Ännu en patetisk bortamatch på hovet. Får väl vara glad att man var senfärdig med att köpa biljett så det var slutsålt…
Rob Fan, det blev lite lägen… den där jävla Hellberg. Saknar en riktig jävla hockeyröv ala Elie att parkera framför och vid mål.
Durkslagstofflan Riktigt sur förlust. Häng lägena som ges för bövelen, och ge 100% i varje situation. Sluta slänga puckar in i mitten i egen zon. Bedrövligt.
Jirpo Metallica Metallica Lagen ovanför drar ifrån.. Det luktar ingenmansland även denna säsong! Det verkar bli så. Ett stort gigantiskt fiasko. Men det är så det är och vi får blicka framåt och göra saker rätt framöver.
alfie Är förvånad över mig själv att jag blir upprörd. Man vet ju att Vi är bedrövliga på hovet Vi spelar för att ta oss till slutspel Förlusten stod på text-TV i förrgår, ändå blir man förbannad. Bara att inse att det inte blir slutspel, det känner jag mig ganska säker på. Skönt då att HV tappade 2-0. Tack Malmö 🫶🏼
Pucken -14 Poäng till top 6 (-3 sen förra omgången) -3 poäng till missat playoff (-3 sen förra omgången) +6 poäng för att slippa Playout (samma sen förra omgången) +16 poäng ner till sista platsen (samma som förra omgången) 30 poäng kvar att slåss om
Lukkinen Faktum kvarstår; i 5v5 är det bara Shoreline som skapar något alls, allra främst Vrána. Vi hade behövt bättre effektivitet från honom dock. Han är på G men ytterligare ett snäpp eller två där hade varit guld värt
[raderad] Fyfan vilken usel insats. Vår DIF-are till tränare är väl nöjd iallafall. Stort tack till bagdad som gjorde vad de skulle till slut!
Lukkinen [raderad] Som vanligt; vi får lita på att andra lag ser till att vi inte hamnar på kvalplats