Inte lyssnat på dagens podd, men jag tycker den blivit bättre sedan första halvan förra säsongen. Avsnitten håller fortfarande ganska varierande kvalitet. När det är bra är det riktigt bra, men vissa avsnitt är sömnpiller där ingen har något att säga i sina analyser och där de dessutom upprepar vad föregående person sagt.
Jag har haft svårt för Rogga tidigare, men han är den som förbättrats mest senaste två säsongerna.
Saknar också anekdoterna från förr, det var ofta favoritmoment.
Biffens användande av invektiv kan ibland få mig att skruva lite på mig, då den har en nivå som jag egentligen bara kommer ihåg från låg- och mellanstadiet. Men han är sig själv och har inte förändrats sedan jag pratade med honom senast, vilket nog är mer än 20 år sedan. Respekt för det.
Vore intressant att höra mer om supporterlivet, speciellt för någon som bor utomlands och bara kan gå på någon match om året, om ens det. Jag har förstått att de haft svårt att få folk att sjunga med i år, men annars känns det som om de lyckats få fart på allt igen. Kommer ihåg sista säsongen jag hade säsongskort då det ofta var typ tio aktiva i klacken och alla var tysta halva matchen. Så jag tycker om att höra om hur de jobbar med den biten.