Glutenfri013 Blir intressant att se hur Kovacs motiverar sig inför denna match. Förövrigt tror jag Vrana gör hattrick💥
Iron Maiden P22 Tränarna håller Igge hårt nu alltså. Man trodde Myrenberg skulle få chansen idag. Myrenberg lär inte stå så många matcher till
P22 Iron Maiden när det är så här Igge har fått stå alla matcher då lär inte Myrenberg får spela så mycket antagligen.
Mittzon Frölundas backkris är alltså mindre kris än vad vår backsida varit sedan omgång ett. Krävs mer än en superinsats från Ingatjew för poäng.
H Brask Iron Maiden Blir reportage från kansliet i Skellefteå med Rönnqvist liverunkandes i en liten cameo i hörnet
Iron Maiden H Brask Blir reportage från kansliet i Skellefteå med Rönnqvist liverunkandes i en liten cameo i hörnet Och sen korvrecensioner på det, sen är den här dagen också förstörd.
H Brask Måste ändå säga att jag är väldigt stolt att vara del av den mest hatiska och toxiska föreningen i ligan ❤️
HVåkerur Växjö är väl det absolut tråkigaste laget som väcker noll känslor ute hos oss gubbar. “Rinkens riddare” och så städade liksom. Då är det otroligt mycket bättre att vara hatade och att gubbarna runtom i landet skriker o svär åt oss🥳
H Brask TV4-studion gör det väldigt uppenbart att man har monopol på Tv-rättigheterna. Fan, de är jävligt trista alltså.
H Brask Nu kom det där djävla Skellefteå-reportaget lik förbannat. Väck mig ur denna bottenlösa feberdröm.
H Brask Saknar hockeylabbet. Att höra på Heino eller Sanny diskutera underliggande siffror ger mig manlig ick. Sanny hade verkligen gjort det bra som en låg rang i militären.