Jirpo Lukkinen Lukkinen Könjöping leder mot Löjleå igen… Helt övertygad om att HV hamnar över oss i tabellen när serien är slut. Dom har fattat allvaret och är motiverade varenda match de spelar.
logiken Westberg är verkligen helt värdelös som kommentator? Pratar och pratar och pratar men klarar inte ens av att se skillnad på shore och Kovacs? Flera gånger i matchen han sagt fel namn på spelare trots helt olika klubbfattning
Iron Maiden Ljungh har blivit så gammal och dement att han tror vi har kvitterat. Förläng! LaumannBingo Vi tackar kinesen för jinxen Det går alltid att lita på mig
NorthLondonForever Men allvarligt är det inte anmärkningsvärt att Kovacs inte tar ett enda skär eller en enda maxåkning på två perioder? Så har det inte varit tidigare. Eller inbillar jag mig att det är så? Känns nästan demonstrativt?
Nick73 NorthLondonForever Du var helt rätt. Tycker han sett så här sista 10-15 matcherna. Noll fysisk närvaro.
Iron Maiden Jirpo Helt övertygad om att HV hamnar över oss i tabellen när serien är slut. Dom har fattat allvaret och är motiverade varenda match de spelar. Blir ju överkörda i varje match dock. Förra matchen borde ha slutat 5-1 till Örebro. De har flyt nu, men det går inte hur länge som helst.
Cluben89 Nick73 han har vänsterarmen alldeles för högt upp i kontakten med finnen för att ha en sportsmössa att komma undan den fasthållningsutvisningen.
Jirpo Iron Maiden Iron Maiden Blir ju överkörda i varje match dock. Förra matchen borde ha slutat 5-1 till Örebro. De har flyt nu, men det går inte hur länge som helst. Dom har ju Ang. Han har gjort 140 mål så här långt.