Kjeppkinesen Det är bra tryck i grabbarna idag och det börjar bli lite kemi i kedjorna. Men vi vinner sällan när vi har så här mycket puck.
Pucken Runt runt och lite mer runt inga skott på mål det är ju inte lätt att få några skitmål när man inte ens försöker få pucken mot målet.
Metallica HNez Svart på vitt, ännu en säsong där det är painfully obvious att vi inte vinner om vi inte har en målvakt som storspelar. Snart behöver vi en målvakt som gör våra mål också..
Kjeppkinesen Metallica Snart behöver vi en målvakt som gör våra mål också.. Haha, jag tror jag behöver ta med hela forat på lite skrattyoga så vi blir glada igen!
Lukkinen Domarna blåste icing för att Löjleåback sträckte ut klubban. Tror de att det handlar om målfoto eller? Funkade uppenbarligen…
NorthLondonForever Kjeppkinesen Haha, jag tror jag behöver ta med hela forat på lite skrattyoga så vi blir glada igen! Du försöker vara positiv numera, det får man ge dig. Men du blir aldrig något annat än en Nils från Wish ändå…
KirunaBo Metallica Fattar inte varför han ska göra något cirkusnummer varenda gång. Det fungerar 1 av 10 gånger.
Kjeppkinesen Metallica Vranas passningar i PP är katastrof.. Kul att du säger det! Det är något som jag också har lagt märke till.
Cluben89 Metallica om du specifikt den han slog ut ur zonen så kan jag tycka att den ska man kunna slå i blindo i det läget för där ska man ha en gubbe… var väl Martin som låg alldeles för långt fram där så den gick ut..
Rob Bra Kovacs - Ljungh! Är bara första som har förmåga att leverera i PP, andra kanske man ska skifta om lite framöver. Klickar inte alls…