Chad Skiter fullständigt fan i om lönnström blir rullstolsbunden och inte kan gå mer efter sin skada . De är fan dags för han att spela ishockey nu
Metallica Chad Skiter fullständigt fan i om lönnström blir rullstolsbunden och inte kan gå mer efter sin skada . De är fan dags för han att spela ishockey nu Lennström på väg hem från arenan på måndag efter att ha testat gå på is i 10 sekunder. ”Lättare känning” enligt Emmoth
Pucken -11 Poäng till top 6 (-3 sen förra omgången) -2 poäng till missat playoff (samma som förra omgången) +6 poäng för att slippa Play out (samma som förra omgången) +10 poäng ner till sista platsen (samma som förra omgången) 39 poäng kvar att slåss om
Nima Jag är så trött på namnet Lennström nu. Kan vi inte bara få in Hammarlund resterande matcher. Tycker han varit vår ⅔ tredje bästa back alla matcher han varit med i. Orkar inte ens våga hoppas på att några av våra skadade e tillbaka förutom Noren. Tack till Brynäs med.
... Slog över och såg slutet på HV matchen, kom på mig själv att jubla stort när Brynäs vann. Känner mig oerhört smutsig just nu. Kommer aldrig bli ren.
Skanefrippe SIFFET Usch 3 kommande Frölunda, Timrå & Djurgården på bortaplan… Lugnt, vi tar 6p på den resan. TÄVS 💙🤍❤️
Mittzon Ingen match att rasa över men tiden för tränarna att få igång spelet i fem mot fem måste hålla på att rinna ut. Ineffektiva idag men vi når högstanivä i fem mot fem idag och då är vi jämna med motståndarna. Snart nere på 33% i GF i lika styrka. Det här spelet kommer aldrig vinna ett ev kvalspel. Bara tragiskt hur extremt beroende vi är av PP och bra målvaktsspel.
Jonteman Mittzon Jag har försökt hitta men lyckas inte. Men någon här på forumet skrev 09/10 när Lener var tränare att Musse på nån träning slog klubban i sargen och gapade “vad är det för jävla spelsystem” eller liknande. Undra vad spelarna tycker om Musses spelsystem. Förmodligen ingenting för det är nog ingen som förstått det.
Jirpo Mittzon Snart nere på 33% i GF i lika styrka. Det här spelet kommer aldrig vinna ett ev kvalspel. Bara tragiskt hur extremt beroende vi är av PP och bra målvaktsspel Håller med, tragiskt. Men vi har helt enkelt alldeles för dåliga backar som varken kan försvara på ett effektivt sätt eller starta anfall med bra första pass eller producerar mål. Då blir det svårt i fem mot fem.
Lukkinen SIFFET Tre raka bortamatcher. Efter det återstår tio matcher varav sju på hemmaplan. Kan vara positivt då vi efter jul tagit fler poäng hemma än borta.
Mittzon Jonteman Läskiga är väl att det förmodligen är en kombination av ett grundspel som inte klaffar och toppspelare som är för dåliga. Ljungh pch Ehn ska käka minuter trots att han de inte bidrar med något extra. Martin tvingas logga 25 min per match för att alla andra underpresterar något extremt.
Skanefrippe Jonteman Lener är den absolut sämsta ledare vi haft sedan -82 ( det var då jag började gå på hockey). Klappkass rakt igenom.
Metallica HVåkerur En spelare i timrå började tjuta: för att han gjorde mål😂 LHC gör tvärtom och låter supportrarna tjuta eftersom ingen i laget kan göra mål.
Kjeppkinesen HVåkerur En spelare i timrå började tjuta: för att han gjorde mål😂 Jag förstår honom. Vi gör en tillräckligt bra insats för att vinna idag. Måste göra mål på lägena. Bara slicka såren och förbereda oss för nästa vecka.
ananas Vad vill Bergsten ha sagt här? Femma Med sitt mål klättrade Markus Ljungh upp på femte plats över gjorda mål i LHC-tröjan genom tiderna. Nu är centern uppe på 66 fullträffar. Före sig i den statistiken har han bara Broc Little, Tony Mårtensson, Mikael Håkanson och Jan Hlavac. I högsta serien eller vad dillar han om?
Helikopterplattan Stundvis bra hockey från LHC men jag tycker det allt för ofta skickas passningar hejvilt på ytor som är öppna men utan LHC-spelare som antingen är nära eller ens åker på den. Har vi ett spel i offensivzon att luta oss tillbaka på eller är det individuella prestationer som skapar lägena? I det defensiva kan man iaf hinta om hur de vill spela när det gäller uppspelet men personligen ser jag verkligen inget mönster i offensivzon, vilket antingen beror på att man är dunderamatör eller att gubbarna inte själva vet hur du ska spela! edit: kukfel
Kinde Mittzon jag har mina tankar, du har dina , det är ok. Nåt är fel oavsett , sen länge, o där är vi överens