HNez logiken Jag skriver alltså att det är för dåligt med tre skott på 12 minuter när man jagar en kvittering, alltså efter 3-2. Men att jag missade ett skott, och det faktiskt är hela fyra stycken gör att argumentet faller platt menar du? Kom igen.
Kjeppkinesen Jag förväntar mig att någon av kaptenerna håller ett Zlatan-brandtal i omklädningsrummet nu. Vi har chansen att fullständigt döda HV71, kanske för all framtid. Ta den tack.
alfie LaumannBingo Exakt min tanke. Grabbarna är nöjda med att ha gjort två mål. Händer inte varje dag. De bryr sig inte tillräckligt mycket för att vända på skiten.
MrNebbiolo Karlström och Kovacs gör nog sina sämsta matcher i karriären. Sen är det tråkigt med Öhrqvist men han har inget i SHL att göra. Tänk om vi kunde skaka fram pengar till August Tornberg. Jag tror han hade kunnat hjälpa oss både nu och nästa säsong.
LaumannBingo MrNebbiolo Karlström och Kovacs gör nog sina sämsta matcher i karriären. Var inte så hård mot stackars Kovacs, han har ju inget att spela för…
P22 MrNebbiolo Ja ikväll gör inte Karlström och Kovacs mycket rätt. Tack vare Shore kedjan som håller oss kvar i matchen.
Nick73 Vi hade behövt 3-3 i denna period. Hur sjukt det än låter så tycker jag fan vi är det något bättre laget efter två perioder. Nu kommer vi dock vika ner oss och göra en äkta LHC-period. Alternativt så kommer vi åka på ett par billiga tvåor och bli straffade.
DragskottsDan Det går fort i hockey! Men tror fortfarande inte på det.. laget kommer hitta ett sätt att pissa oss i ansiktet ska ni se. Fortsätt med din optimism @Kjeppkinesen , det är gulligt