logiken Helt okej match såhär långt. Skönt att se att 4:e kedjan sitter ihop på ett helt annat sätt men Ehn som C där och herregud vad man saknat Elie, ber till gudarna att han får vara hel nu. Fortsatt kompakt spel och bibehålla de snabba omställningarna så blir de 3 trygga poäng
Kjeppkinesen H Brask Jag gillar mina hockeylag som jag gillar mina kvinnor - med borderline! Ingen dag är den andra lik mer än att man alltid vet vad man inte kan förvänta sig.
Kjeppkinesen Jag vill se att man lägger locket på nu och bara spelar av perioden. Göra en Växjö ett helt enkelt. Jag undrar om de klarar av det.
P22 Kjeppkinesen Det är man rädd för nu, vi vet hur det brukar sluta annars så fort motståndarna gör mål så darrar hela laget. Men det händer inte ikväll, Inte ikväll för det är Broc Littles kväll!
stonewall Det enda vi vet är att vi inte vet hur nästa match (eller period) kommer vara. Så att säga.
Stolpe ut Skönt att HV och Brynäs ser ut att förlora. Dessutom har leksand och Örebro förlorat. Som lök på surströmmingen, nu har vi haft våran svacka för i år. 😁