Betydligt bättre tempo idag jämfört med tidigare plattmatcher, även om spelet knappast var bländande.
Jag tror verkligen det är mycket självförtroende som saknas. När vi spelade bra (bättre?) tidigare under säsongen så spelade vi oss ut ur försvarszon på ett helt annat sätt, ungefär som Timrå lyckades göra ofta. Nu är vi livrädda och slår puckar längs sargen som motståndarna kan plocka upp.
Så oerhört saknad Elie har varit! En fröjd att se honom, och det såg ju knappast ut som att han varit borta tre månader! Bra jobb Emmoth och Sebbe? Hoppas verkligen det inte blir något bakslag utan att han kan spela ytterligare några minuter mot HV. Öppna matchen med att trycka in Ang i sargen så är vi hemma sen!
Rissanen hade behövt hitta tillbaka till gammal god form för att stötta upp Öhrat, men oavsett tycker jag det är fint att se energin och farten på Öhrqvist! Gillar även vad jag ser av Myren! I övrigt på backsidan så föredrar jag fortsatt Hammarn framför Bernhardt - där har vi ett tufft kontrakt att sitta på.
Släggan på Kovacs skojar man inte bort! Känns som 90% av hans mål är identiska, men jag tänker inte klaga på det idag!
Till sist: värdig hyllning av Broc! Så glad att det var så väl genomfört och lyckat, samt att Cluben kunde vinna för honom! ❤️