LaumannBingo Känns det inte bortkastat att ha 18 i en fjärde? Visst han får komma igång men inte direkt bra förutsättningar för att komma igång offensivt
Jirpo Jirpo Jirpo Vill se att Loke och Öhrqvist går rätt in i laget i positioner där de får möjlighet att konstruktivt bidra. Ser gärna att Öhrqvist tar Bernhardt’s plats och Loke Rattie’s. In med Loke tillsammans med Kovacs och Ljungh, och flytta ner Ehn i fjärde. Vi behöver röra om i kedjorna för att skapa lite energi. Min önskan sprack direkt då pga sjukdom o skada på båda. Men framöver måste vi ge dessa två herrar ordentligt förtroende. Vi kan inte sumpa bort två talanger igen (som med Genborg och Hävelid förra året) på bekostnad av att ge trötta stjärnor fortsatt förtroende.
Metallica jg Öhrqvist sjuk och Loke “lättare känning”, så var det med det.. 🙂 Det blir en kupong på Stryktipset och göra lite annat på lördag. Helt inställd på torsk här dessvärre. Får hoppas att även HIV fortsätter förlora..
NorthLondonForever MrNebbiolo Därför jag hade velat se 18-20-39 Du skrev ju precis att du ville se Rattie på läktaren? (Vilket i min bok är total waste av 300 k i månaden. Då måste det vara mkt bättre att kräva att PJ trollar bort löneposten till annat lag) 18-20-39 känns lika mkt som att ge Rattie chansen i en förstalina men med 20 som nödlösning för skadad center. Funkar för mig även om jag nog hade valt en annan center (61 eller 21)
ananas alfie Samtidigt är Ljungh totalt horribel för tillfället. Känns som att hans dyra kontrakt kommer diskuteras flitigt här inne nästa säsong…
TheDude ananas Alla spelare kommer diskuteras här eftersom alla spelare har dippar i hur bra de är under en säsong (speciellt de som ska producera frammåt).
MrNebbiolo Kluven till det här med Hammarlund nu. Han spelade dryga 14 för oss i torsdags Spelade 22:31 igår för Almtuna Hur fräsch kommer han att vara idag?
cremator MrNebbiolo Hur fräsch kommer han att vara idag? Fräschare än åtminstone hälften av våra ordinarie backar 😬
TheDude P22 Fast med den listan över skadade/sjuka spelare som LHC har nu är det nästan ett mirakel att man får ihop till ett lag att ställa på isen.
Number10 Ibland går ju saker och ting inte som man önskar sig. Men man måste ju för helvete försöka att nå till sitt önskade resultat. Är man en ganska välavlönad hockeyspelare får man ju tänka efter vilka det är som gör att man har det så in i helvetes bra. Jo det är sponsorer och supporters till föreningen som man ska representera. Det minsta vi begär är att man gör sitt bästa på isen och utanför isen. Alltså inför matchen idag begär vi att alla som tar på sig matchdressen åker skridskor och är med alla andra och kämpar och gör sitt bästa för att laget ska kunna ta hem 1-2-3 poäng. Räcker sen inte det så kan man rakryggad säga att vi gjorde nog vårt bästa men våran motståndare var stark och vår insats tyvärr inte räckte. Hoppas alltså på 3p men i värsta fall inte någon ny katastrofinsats som mot MIF och LIF.
LaumannBingo Babba Spännande men frågan är varför dom har en egen app där uppställningen kommer ut när det ändå inte stämmer där 😅