HVåkerur KirunaBo Jag föreställer mig tvärtom. Han känns värdelös på att ge utskällningar, snarare så bara skiter han i det o står o glor.
MrNebbiolo Hur kan det bli såhär? För mig tyder det på dåligt ledarskap, framförallt i gruppen av ledande spelare men även på tränarna hur man förbereder laget. Att det inte står 4-0 inför sista är sjukt.
Metallica LHC skämmer ut sig. Fattas bara att SAIK lägger sig ner nu och ger HV poäng så dom kan minska avståndet till oss.
Hockeytröjan Fy fan vad dåliga vi är. Sitter kvar lite i soffan och går och fixar i köket snart så jag missar början av tredje
Jirpo Får se om vi kan kraftsamla och börja spela hockey i tredje. För det vi har sett hittills kan vara det sämsta för säsongen. Dessutom mot ligans sämsta lag som inte ens är bra idag. Kom igen och visa lite moral nu Cluben!
Pucken Vi har chansen att ta häng på slutspelsplatserna och segla ifrån lagen i botten och vi kommer ut och vill ingenting fy fan vad trött jag är på det här laget just nu.
NorthLondonForever Nä, nu får vi fan komma upp i skaten, börja competisha och verkligen få till lite kvalité i offence sista 20. Det gäller everybody. För det här funkar inte, så här får det inte se ut mot laget som ligger sist.
alfie Blir spännande att se Hanks analys imorn. Om vi är över typ 0,3 i xG efter två perrar kommer jag starkt ifrågasätta modellen.
KirunaBo Verkade han inte nästan lite irriterad? Kanske blir lite omskakningar i kedjorna nu och bättre tempo
cremator KirunaBo Skönt! Efter en sån här usel insats ska man inte kunna hålla masken! Blir väldigt spännande att se om det blir någon effekt av den irritationen bara…