Rob Mittzon Han har alltså tagit fler utvisningar på Vrana, 3 st än vi fått med oss på tre matcher med honom … 1 st totalt hittills. 🙃 Upprinnelsen till det var en förstärkning som sopat köper. 👌
P22 Vilket jävla ras av LHC. Pinsamt säger jag bara. Och ännu sämre målskillnad som kommer definitivt avgöra slutet av säsongen!!
Coaches challenge Jirpo Om inte somarbasen gör nåt åt dessa filmningar, vad fan ska man göra, tycker du?
toedrag Matchen körd ändå. Jag hoppas nån ledare går ut efter match och sågar domarna vid fotknölarna efter det här debaclet.
hink3n Fantomen Grattis till sig som kan byta kanal. Jag som är på plats med familjen får stå ut med eländet och dessutom alla jävla skåningar på läktaren.
DragskottsDan Det här är helt obegripligt.. den där jävla laksola ska vara arbetslös igår! Det brinner i huvudet just nu… förstår Vrana till fullo
Nick73 P22 Bra att att någon visar känslor. Resten av gänget åker omkring som ett gäng sojapojkar och accepterar att de blir våldtagna av allt och alla.
P22 Nick73 Absolut viktigt att visa känslor att detta var inte acceptabelt men inte bra när det drabbar LHC hårt. Sen fick han matchstraff. Väldigt tråkigt.
SnipernPyatt2 Sådan misär, man ska vara superjobbiga att möta men har Shore, Rattie och en jävla massor nötter till. Sen ska POOOOOOLEY in också 😂😂😂 Pajasförening
Matematikern Coaches challenge Har man 300 lök i månaden ska inte alla proppar i proppskåpet behöva gå för att en fähund i Malmö filmar.
Jirpo Coaches challenge Coaches challenge Om inte somarbasen gör nåt åt dessa filmningar, vad fan ska man göra, tycker du? Vad jag tycker? Ja inte sätta laget i skiten och dra på sig 6 utvisningsminuter samt en avstängning i varje fall. Tror inte någon lagkamrat eller tränare applåderar direkt. Kan kanske ge filmaren ett par ordentliga (regelrätta) proppar resten av matchen istället.
SnipernPyatt2 Älskar också att man ska skriva kontrakt som sträcker sig över ett decennium med spelare som inte bidragit till någon framgång alls.