TheDude Lejon-Fantasten På eliteprospect står lånet av Hammarlund markerad som 1-game loan. Så har inget hänt efter det så kommer han inte fortsätta spela för oss.
Lejon-Fantasten TheDude På eliteprospect står lånet av Hammarlund markerad som 1-game loan. Så har inget hänt efter det så kommer han inte fortsätta spela för oss. Har för mig om att Nebban har lite insikt i föreningen, kanske minns fel. Men det var därför jag frågade honom angående det han skrev, då det lät mer på honom som att vi fortsätter låna in Hammarlund. EP är inte liveuppdaterat precis, så inte mycket och gå på där förutom stats.
PuckOut Lejon-Fantasten Almtuna spelar hemma imorgon fredag, och sen på måndag igen, så på så sätt skulle det fungera med ett lån igen. Vet ej om PJ fiskar där.
Majo17 Vore så jävla viktigt med en trea i Malmö efter debaclet där senast. Synd att HV och LIF möter varandra. Ju större gap ner till dem, desto lugnare blir jag…
Hagel-Harry Majo17 Det perfekta vore väl att om vi vinner och Leksand vinner. Då har vi 10 poäng ner till HV och 12 till Leksand. Brynäs får gärna torska mot Luleå så är de 5 poäng bakom. Troligtvis blir allting precis tvärtom.
alfie Majo17 Ju större gap ner till dem, desto lugnare blir jag… Äh, Leksand tror jag inte har en chans. Det blir kval för dem oavsett så de får jättegärna vinna. HV är ändå nånstans lite läskigt när (om) de får tillbaka ett gäng spelare.
Skanefrippe alfie HV är ändå nånstans lite läskigt när (om) de får tillbaka ett gäng spelare. Inte så länge som Blomstrut är kvar. Han är helt fel för HV.
Jirpo Men lite poängvittrings-känsla finns det inför morgondagens match. Får vi bara till passningsspelet och vinner fler närkamper genom hög intensitet så kan det bli trevligt. Hoppas Vrana kan fortsätta med sitt målskytte och att Kovacs vaknar till liv.
stahl Strategen Det är en försmak på en kommande bäst av 7 senare i vår. Och då menar jag inte en kvartsfinal. Malmö är svårspelade i år, men med lite skott i klykan av Vrana kan bortaspelet fortsätta vara framgångsrikt - Malmö är ändå inte sylvassa framåt.
statistisk_urladdning Mönstret hittills talar för seger, förutom första vinsten för säsongen har en första seger efter en förlust alltid följts upp av minst en seger ytterligare.
jg Inleder med att se mötet mellan Lek-i-sand och HiV som jag fortfarande ser som våra huvudkonkurrenter..
jg Stolpe ut Det är väl inte fel om lek-i-sand vinner i en tuff batalj med skador för båda lagen… Några ljumskar kan man väl hoppas på? 🙂
Metallica Fjärdekedjan fortfarande jättedyr och väldigt svag på samma gång pga Rattie. Skicka upp honom på läktaren istället för att hålla på med denna skit.
Mittzon Gillar inte hur vi spelat senaste matcherna, tycker det påminner bra mycket om början av säsongen när motståndarna skapar superchanser utan att behöva göra något utslagsgivande. Hävdar fortsatt att Ljunghs kedja är den som behöver höja sig omgående. Lätt att lägga energi på att Rattie gör noll i fjärde men vi har tre spelare som spelar 20 min varje match som gör ett lika dåligt jobb.
Isac Hv förlust och Örebro förlust. Allt är ju uppbyggt för att vi tar 3 poäng och detta blir den perfekta Lördagen!!