Jordfräs Typisk Väsksjö-match. Dötrist. Kommunen gör ett mål. Kommer bevaka och hänga ett par lätta när Cluben går bort sig.
HNez Jag vet att han inte spelat jättemycket, jag vet att förväntningarna kanske inte ska vara skyhöga. Men det man sett av Proos så är jag inte direkt superimpad.
LaumannBingo HlinkaHlavac Det blir Hoffas ersättare som 13:e nästa säsong med skillnaden att det blir en 13:e som varken tillför något alls
NorthLondonForever HlinkaHlavac Ser stor o välbyggd ut. Ändå verkar han inte ens försöka använda sin fysik. Tar bussvängar istället för att smälla på eller suga tag i någon.
cremator Timeout-läge redan efter första bytet. Försvaret ser inte alls lika bra ut som tidigare, och deras 0-1 är ju pinsamt uselt försvar. Offensivt ser det väl okej ut, men inte mer. Kovacs och Zion ser heta ut idag!
HNez Alltså målet är så jävla irriterande. Proos jagar puck, Martin och Hoffa står och funderar på annat.
Sillen NorthLondonForever Ola Palme är sjundeback i Växjö! Måste vara en korsning mellan Palve och Palmu! Är det han som är PJ:s lösning på backkrisen? Son till Björn Palme, tränare i LHC U12
Metallica Metallica Tror inte ens vi gör mål idag. 0-2 eller 0-3 blir det. Sådärja. Inte en chans i helvete att vi gör två mål och går upp i ledning. Omöjligt!!