HVåkerur Det är söndag, och vi möter sveriges tråkigaste motstånd. Men av någon anledning så är jag fan riktigt taggad! Lär väl bli samma skit som vanligt med 0-2 eller 1-2 men det ska bli kul att se kovacs igen!
Metallica 30 min vardera på Rissanen och Kokkonen ikväll så kan övriga laget ta rygg på dom. Tror att Växjö kommer vara vidrigt disciplinerade så vi får försöka vinna med 1-0 eller 2-1.
P22 Värsta är Växjö hittar alltid ett sätt att vinna oavsett hur matchen går. Idag stoppar LHC Växjö och kör över dom. Frågan är om Iggy får fortsatt förtroende i mål eller Myrenberg tillbaka. Jag väljer nog Iggy idag, han känns tryggast för tillfället.
Iron Maiden P22 Jag väljer nog Iggy idag, Iggy är klar förstaspade nu. Han ska stå alla matcher utom Leksand och Frölunda borta typ.
Iron Maiden sopalb fortfarande sportstats Kunde du se vilka de saknade? Vore ju trevligt om de kunde bli av med ett gäng till vår match.
jg Risk att vi är någon “stjärna” för mycket på isen idag, men förhoppningsvis är den gode Kovacs jävligt laddad. Viktigt att Rattie, Lennström fortfarande är borta för att skapa balans i laget där alla har en tydlig roll… Risk ändå att tråkvxjö tar ledningen o sedan deffar hela matchen..
Iron Maiden jg Risk att vi är någon “stjärna” för mycket på isen idag, men förhoppningsvis är den gode Kovacs jävligt laddad. Viktigt att Rattie, Lennström fortfarande är borta för att skapa balans i laget där alla har en tydlig roll… Risk ändå att tråkvxjö tar ledningen o sedan deffar hela matchen.. Vi hade behövt värva någon till backen. Idag får vi spela på fem backar igen eftersom Herr Nilsson inte riktigt håller måttet än.
Iron Maiden HVåkerur tänk om vi finge in svedberg på backen Han är ju direkt ansvarig för 200k döda ukrainare. Vår storsponsor SAAB tillåter inte att vi värvar en konkurrent till dem.
Jirpo HVåkerur tänk om vi finge in svedberg på backen Tror vi kan glömma honom. Har hört via hans förbundskapten, Borat, att han går som tåget i Italien. Siktar tydligen på en comeback i NHL.
HoffasRiv Jag var kanske lite väl på glöggen förra matchen, men hände det något med Norén mot FBK? Kan inte minnas att jag såg att han klev av iallafall?
Iron Maiden HoffasRiv Jag var kanske lite väl på glöggen förra matchen, men hände det något med Norén mot FBK? Kan inte minnas att jag såg att han klev av iallafall? Han åkte på en fraktur men spelade klart matchen ändå. En riktig jävla krigare. Pilutta Lakers Lakejer. Hur vågar de prata om oss på det där sättet.
HVåkerur HoffasRiv Skulle inte förvåna om han blir borta några månader. Då har lennström en fikakompis iallafall!