alfie alfie Jag tillåter mig själv att vara en loser och säga att blir det en pinne ikväll är jag tillfreds. Tillfreds är jag. Detta trodde jag verkligen inte. 2 poäng vore extrem bonus
Colaflaska Så starkt att ta poäng i den här matchen. Att orka komma tillbaka trots att det grinar emot på alla möjliga underliga sätt.
Coaches challenge Helt jävla otroligt att alla domare som blir utsedda till bästa domare en säsong bara blir sämre för varje år efter det.
HVåkerur Skapligt jävla fiasko för saik att tappa poäng mot det här gänget! Nu avgör vi i OT och ger fingret till kommentatorfan efter matchen
Ante Karlsson Skellefteå coach börjar bli stressad, han har lovat att skotta med traktorn senare ikväll
HNez 1P är mer än vad jag trodde när vi har halva föreningen otillgängliga. Men vi vinner aldrig OT/SO
SargUt Kommer inte ihåg vem det var som skrev att han skulle bojkotta Cluben om vi värvade Rissanen men utan Riss hade det varit riktigt jävla tungt i år.
Spele SargUt Kommer inte ihåg vem det var som skrev att han skulle bojkotta Cluben om vi värvade Rissanen men utan Riss hade det varit riktigt jävla tungt i år. Tony och Peter måste göra allt för att förlänga med Rissanen
HVåkerur En till poäng vore otroligt skönt, men ännu skönare vore det att få tyst på den där helvetes jävla kommentatorjäveln
Lukkinen Bara att ge allt i straffläggningen nu! Inga jävla alibistraffar, vi har chansen till två poäng nu. Snälla, ta den!