Rob "Ta allt jag har Min fru och mina barn Jag klarar mig med LHC Med Theodor som back, och Kovacs i attack" 🥳
stahl Långa tal, rejält missad matchstart, är väl minst en halv miljon i böter tänker jag. Kanske borde straffas med en straff direkt till motståndarna också.
Lukkinen Kjeppkinesen Så jävla blåst om sant. Oavsett vad han har för sympatier, här syns det och han kommer jagas ner för det.
HNez Spännande att man visar grafik och berättar flera gånger att Steen är skadad, men inte ett ord om att Elie varit borta hela säsongen.
LaumannBingo HNez Amen ge dig för fan, det är hockey dom spelar. Nog för att man ska vara enögd men kom igen… isåfall får vi ta bort tacklingar om en sån ska vara utvisning
HNez LaumannBingo Jag sa inte att jag tycker det ska vara utvisning? Jag kommenterade att när vi gör en sådan tackling så hyllas det inte från kommentatorsplats.
Lukkinen Så gulligt! Sjävlaste Färjestad har snott en ramsa av hittepå-AIK, CSKANK, “Färjestaaad är dom bästa! Kom igen och krossa Cluben!” Smuts
LaumannBingo HNez Jag sa inte att jag tycker det ska vara utvisning? ”Ett gäng skär in” låter som du antyder att det är för många. För många skär in = utvisning