Kjeppkinesen Jirpo Kul att Loke får chansen istället för Rattie. Ta den!!! Känns det dock inte som att vi vaskar Bukake när han får centra mellan Krantz och Karla? Samtidigt vill man inte göra om i några andra kedjor eftersom vi vet att det finns kemi i övriga tre.
Jirpo Kjeppkinesen Vet inte! Tycker Backe varit rätt osynlig sen han signade nytt kontrakt. Är nog bara bra att röra om lite i grytan.
MTCluben Kjeppkinesen Amen läjte så. Idag är en klassisk “nu har vi samlat ihop oss under uppehållet och kommer ut riktigt starka”-känsla bland många. Själv är jag väldigt otaggad på att hockeyn drar igång igen - och förväntar mig inget. Så det kanske är min avsaknad av förväntan som gör att vi kan förvänta oss en seger? Eller va?!
Mittzon Deprimerande att se vår laguppställning. Backsidan är så enormt svag och framåt hänger allt på Kovacs. Inte fel i säg att bänka Rattie men skulle gjorts för X antal omgångar sedan och inte mot en direkt bottenkonkurrent.
HVåkerur Varför är karlström ytter om han är tänkt att vara vår förstacenter från nästa säsong? Varför har nybeck knappt fått chansen mer än fjärdekedjan trots att typ alla andra varit klippt värdelösa? Varför är hoffa 13e?
PuckOut HVåkerur Varför har nybeck knappt fått chansen För att om någon råkar nudda honom vid sargen så faller han ihop som ett korthus och måste byta.
P22 MTCluben Förvånar mej inte längre. Tycker inte Myrenberg är uttalad förstemålvakt, hade sett Igge i mål istället. Nu knappt får spela. Vi får hoppas han tar spadet på lördag istället.
NorthLondonForever Kjeppkinesen Frågan från Jörgen är underbar ”kan man säga ÖVER att Ty är bänkad på samma grunder som Vrana”. Att lyckas få in ett över i den meningen kan bara den fantastiska Översten lyckas med.