Metallica Sticker ut hakan och säger att vi står med åtta raka förluster imorgon kväll. Tre gånger pengarna på vinst för Leksand iaf. Bara att skicka in ett bet.
Kolle42 Aldrig förstått mig på det där med att tippa emot sitt favoritlag. Satsa pengar och hoppas på Clubentorsk(hur mörkt det än ser ut) är ganska smutsigt imo.
Kjeppkinesen Kolle42 Aldrig förstått mig på det där med att tippa emot sitt favoritlag. Satsa pengar och hoppas på Clubentorsk(hur mörkt det än ser ut) är ganska smutsigt imo. Håller helt med. Det är för mig helt otänkbart att betta emot Cluben. Vinner man är det blodspengar. Vidrigt. Dessutom ska en förlust enbart kännas förjävligt. Det ska inte vara möjligt att få nån positiv känsla när Cluben förlorar. Brösta förlusten som riktiga män istället.
PuckOut Kolle42 Satsa pengar och hoppas på Clubentorsk Tror inte det finns nån härinne som satsar pengar och hoppas på att Cluben förlorar, men det blir en liten tröst i allt elände om de gör det. Jag skulle aldrig satsa pengar på att Cluben vinner, den jinxen vill jag inte bjuda motståndarna på. Så kan man också se det.
Metallica Kjeppkinesen Håller helt med. Det är för mig helt otänkbart att betta emot Cluben. Vinner man är det blodspengar. Vidrigt. Nej, pengarna går ju till att finansiera matchbiljetter och TV4 Play. Se det som ett välfungerande ekosystem.
DragskottsDan 200 sitt och 500 stå kvar inför imorgon.. är det nån bojkott på g på ståplats eller vad händer?
Kallzon DragskottsDan är det nån bojkott på g på ståplats eller vad händer? Ingen bojkott. Folk har väl tröttnat. Bortsett från Hv-matcherna så har ståplats varit halvtom under alla matcher. Det är väl “tur” att det kommer 3000 personer med vita tröjor imorgon som fyller ut sittplatser, annars hade det väl blivit 5000?
Grumpy Badger För kännedom. idag är det bara onsdag och matchen spelas tydligen i morgon. Onsdagar har fö aldrig varit matchdag tidigare. Där fick man för att man varit lite pepp i dag. Seger med 5-1 eller torsk 0-5 inga andra alternativ finns.
Fantomen Grumpy Badger idag är det bara onsdag och matchen spelas tydligen i morgon. Släpp bara pucken!
Kjeppkinesen HlinkaHlavac Enligt Hockeynews är Rattie petad ikväll. Bra att Rattie är petad, vidrigt att få reda på det via Hockeynews.
Berls27 HlinkaHlavac Var hittar ni detta? Hittar inget själv på HockeyNews, kan nog bara vara jag som är dålig på att leta 🙂
HVåkerur Lukkinen o nummer 11 är hoffa hoff, o nummer 12 är hoffa hoff, o nummer 13 är andrew gordon, o nummer 14 är hoffy hoff!