Känns så jävla segt att försöka leta positiva saker efter ännu en förlust.
Men förutom att vi rasar ihop totalt en stund i andra och i tredje så gjorde vi i övrigt en bättre insats än på senaste tiden.
I andra tar vi tillbaka spelet efter en tung period med en jobbig reducering. Men Växjö kom också ut bättre.
Tyvärr tappar vi det mot ett betydligt bättre Växjö i tredje.
Att vi saknar 2 av våra top 4 backar känns. Martin står för groda efter groda och det är väl svårt att klandra en ung Öhrqvist att han inte klarar av att täcka upp för Martins misstag. Jag undrar hur det står till med Martin egentligen.
Det ser stundtals nonchalant och irriterat ut.
Sen har jag verkligen haft svårt att begripa kritiken mot Vrana. Visst 3p på 11 matcher var inget att hurra över. Men dom han ersatts med har ju inte varit några snipers heller. Skapar bara en jävla orytm för honom att flyttas runt fram och tillbaka och bänkas stup i kvarten. Låt han nu spela med 38 och 73 ett tag. Jag tycker bara han blir bättre och bättre och jag är övertygad om att det till slut lossnar. Sen tror jag väl inte direkt att han kommer göra 2-3 mål varje match från och med nu men idag såg det riktigt bra ut.
Bara hoppas att vi är fullt manskap efter uppehållet. Vi verkar ju deadset på att inte göra några förändringar.
Jag vet inte om det är av ekonomiska skäl eller att vi bara inte vill.
Studion slängde ju fram några förslag. Och jag måste säga att jag tror vårt bästa alternativ är att ta in Melin.
Vilket jag misstänker är mindre troligt att vi gör. Målvaktssidan hade också behövts förstärkas.
Vi har inte den speltiden att ge Ignatjew för att utveckla honom nå mer. Det är snarare Myran som hade behövt en stark 1a keeper att avlasta. Tyvärr så håller han inte som första målvakt i ett dåligt lag.
Det finns små saker som är positiva nog att vi borde kunna lyfta från iaf absoluta botten den här säsongen. Det är länge kvar. Jag tror inte att det är helt kört. Men då gäller det att vi börjar vinna matcher. Hoppet sinar men det finns lite kvar.