alfie Vad gör man efter att ha blivit rumpkörda i 4 matcher? Ger upp och låter anuset fortsätta gapa.
P22 Kolla på Örebro som bommar direktskott från blå och olika vinklar. LHC väljer dumpa puck istället för mot mål
Grumpy Badger Näe. Finns inget som talar för annat än 12-0 i baken. Inte en pass rätt. Inte ett farligt läge/skott. Ingen som bara kör.
alfie Satte en fin jinxdubbel på Örebro och HV som åtminstone hade gett lite fina pengar. …men så fick jag hybris och slängde in Skank på en trippel och givetvis lägger de sig och dör mot wifebeaters..
Kjellman det största losersymtomet av alla är att jag typ blir lite nöjd när de väl får till ett skott på mål.
MTCluben Tycker Myrenberg bara blir sämre. Inte konstigt när han måste stå varje match för att tränarna aldrig litar på Ignatjew. Hurra för våran målvaktssituation..
HNez Haha SOPOR. Ingen av de här överbetalda jävlarna bryr sig ens en gnutta. Vi vann matcher för att Myrenberg (som jag var orolig för) spelade långt över sin förmåga. De är inte bättre än detta.