Kallzon Två vinster och alla här är galet positiva och grabbarna tror de är världsmästare. Kan bara sluta på ett sätt det här. 4-2 Leksand.
Metallica Kallzon Två vinster och alla här är galet positiva Missade du mitt inlägg i statistiktråden? 🫣 Grundspelet måste höjas med flera nivåer. Helst från och med ikväll.
Kjeppkinesen Förlorar vi idag ska jag ringa stödlinjen.se Vinn bara, jag skiter i hur det ser ut fram till dess att vi vinner matchen. Först då vågar jag klaga på spelet och kan kräma ur mig lite missnöje.
Lukkinen Ruggigt viktig match ikväll! Gör mig faktiskt inte jättemycket att jag kommer sitta i sekretariatet i Stånkan under min sons match mot Tranås klockan 19:00. Mina gamla gubbnerver är aningens sargade 😃
Kjeppkinesen Lukkinen Ruggigt viktig match ikväll! Gör mig faktiskt inte jättemycket att jag kommer sitta i sekretariatet i Stånkan under min sons match mot Tranås klockan 19:00. Mina gamla gubbnerver är aningens sargade 😃 Tranås var det vidrigaste laget att möta när jag spelade. Kör över asen!
Sillen Kjeppkinesen Tranås var det vidrigaste laget att möta när jag spelade Du spelade aldrig mot Hästen eller Mörrum då alltså…. 😂
stahl LaumannBingo Första sannsmåländska bortavinsten på 8 år? (Så kan LHC klättra upp på play-in plats.) Hög varians idag, efter matchen idag kan LHC ligga på allt från plats 10 till 14. HV är mer trygga i att ligga kvar på plats 12 till 14.
PuckOut Hoppas Elie kan få fart på offensiven och sätta standarden ikväll. Vi behöver producera framåt för att ta poäng. Vore tacksamt med lite fler PP men då gäller det att åka mkt mer skridskor och befinna sig i offensiv zon.
LaumannBingo stahl Landat i att jag hoppas Luleå vinner på OT eller straffar förutsatt att LHC vinner. Torskar cluben måste HV torska på full tid
statistisk_urladdning stahl Ta Luleå till förlängning/straffar. 🤝🏻 Då kan vi fortfarande gå upp som 10:a om Brynäs inte får stopp på Lindberg i SAIK.
P22 HVåkerur Jaså såg det nu. Fick tidigt meddelande när LHC la ut via appen, där stod det Ignatjew. Jag hade gärna sett Ignatjew ikväll. Tycker Myrenberg har fortfarande mycket att bevisa . Det får han gärna göra ikväll. Vinn matchen åt oss Myrenberg.
NorthLondonForever Gå för tredje raka ikväll. Det har väl inte hänt sen Eldkvarn brann. Har vi sett Vrana i Cluben för sista gången? Eller är han faktiskt bara hjärnskakad och tillfälligt borta? När PJ säger ”några förändringar i truppen är absolut inte på gång” betyder historiskt sett 100% att någon förändring sker inom 3 dygn.