Metallica Märkligt att vi ska vara så mycket bättre på bortaplan alltså. Får fejka en bortaresa på lördag.
Sture96 Metallica Får fejka en bortaresa på lördag. Ja tack. Samlas på morgonen, värmning, sen bussresa till Ljungby och tillbaka hem igen. Tills de kan visa samma spel hemma så får det bli melodin.
Jocke Metallica Får fejka en bortaresa på lördag. Lyft från Linköpings flygplats 45 minuter innan match. Landa, stressa till arena, på med skiten och kör.
Rob Oväntat, bra och stabila på bortaplan x3 hittills…. Men nu vänder det hem till lördag och då väntar torsk igen. 🙄🙃
P22 Hade det svårt offensiv men försvarsspelet var grymt bra faktiskt. Det märks tydligt nu att det är mer strukturerad i försvarsspelet när alla backar är tillbaka nu.
KirunaBo Ja jag är glad att jag var helt ute och cyklade med mitt tips. Härlig seger och bra för målvaktsmyran att få till en riktigt bra match. Tycker väl egentligen vi gör en bra första period mot ett dåligt luleå. Vi tappar i andra och tredje till ett Luleå som trots att dom kliver upp aldrig känns riktigt farliga. Otroligt skönt att Vrana får sätta den. Hoppas att självförtroendet stiger och kanske lossnar det nu. Gäller att vi är på hugget på lördag! Kan bli en grinig batalj.
stahl KirunaBo Första ronden av 2 i Oktoberfest i Saaben på lördag. Men två lag som just nu släpat psyket en stund över ytan, så det kan ändå bli en bra hockeymatch.
exile82 stahl Första ronden av 2 i Oktoberfest i Saaben på lördag. Men två lag som just nu släpat psyket en stund över ytan, så det kan ändå bli en bra hockeymatch. Ett LHC som inte tagit poäng på hemmaplan mot ett HV som inte vunnit nåt på bortaplan? Blir en härlig fajt
NorthLondonForever Bara hålla nollan så avgör vår sprudlande offensiv! Ikväll keepar vi nollan och sen gör våra superspetsar några goals. Kul att vinna! Slå HV och vi har en streak!
statistisk_urladdning Jäkligt skönt med tre raka bortamatcher efter lördagen. Fortsätter vi det här spelet borta och kanske lite mer offensiv kan vi helt plötsligt vara med i leken.