Kjeppkinesen Känns som att FBK går på halvfart och ändå vinner rätt komfortabelt. Nja. Nu börjar jag bli lite uppgiven faktiskt. Förlusterna gör inte så ont längre, det är inte bra.
alfie Kjeppkinesen Känns som att FBK går på halvfart och ändå vinner rätt komfortabelt. Lite så. Och den fantastiskt usla Melker Thelin behöver inte ens förta sig för att hålla nollan.
Rob HlinkaHlavac Har ju inte spelar på ett tag så tror inte man vill slänga på istid när det är ytterligare två matcher denna vecka.
MTCluben Hahahah kan någon lära LHC om att skymma målvakt? Har vi ens en gubbe som står där? När vi hade PP eller när det var och Vrana siktade in sig stod ju för helvete Karlström stilla BREDVID deras målvakt. In och skym för helvete!
damphunden Fast det är ju inte jättesvårt att se att vi har ett helt felbyggt lag? Det är alldeles för många spelare som inte klarar av att vinna en enda närkamp och tycker det är jättetråkigt med defensivt jobb. Dessa ”spetsspelare” som gärna gör poäng men inte skitjobbet som behövs innan.
NorthLondonForever Tänkte fråga varför Rattie och Vrana inte är med på isen ikvöll. Men sen när jag tänker efter kan man nämna rätt många till som är fullständigt klappkassa. Det här laget åker ut om inget drastiskt förändras. Vårt problem är inte att 2-3 spelare underpresterat å det grövsta. Det är att 10-12 st gör det. Konsekvent.
Moholm Jahopp, det var den säsongen. Man har längtat i flera månader efter en ny säsong och redan efter 2 v förstör LHC hela ens vardag.
Babba Släpp dessa bomber det ryktades om nu @MrNebbiolo så vi kan få gotta oss i något annat än misären som är att se vårt lag på planen
HVåkerur Eftersom de envisas med att inte skicka iväg nån av våra jävla superstars så åker nog jag själv o firar jul i inglostadt, det blir kul!
Matematikern Trött match. FBK kom ut halvtrötta i första. Ökade 10% till 65% av kapaciteten vilket räcker för att penetrera hela Cluben gott och väl. Det här ser riktigt, riktigt, riktigt. Illa ut.