exile82 jag förstår din poäng och det är definitivt underkänt att intr ha vunnit en enda hemmamatch. Just igår tyckte jag dock att det var stor skillnad i spelet gentemot de andra hemmamatcher vi haft (med respekt för att jag förmodligen glömt hur vi spelade i de matcherna). Laget gjorde återigen vissa för enkla misstag som just vid 0-2-målet, men känslan som jag hade på plats, har inte sett matchen i efterhand, var att Malmö som sagt hade flyt med sig och fick pucken på rätt ställen och gjorde mål på alla deras chanser. Man kan prata om att de är effektivare men jag tycker ändå att de just fick studsarna med sig igår, som vi fick mot Rögle. Hade pucken studsat rätt för oss hade det lika gärna kunnat bli oavgjort.
Men jag håller med om att laget fortfarande är alldeles för ineffektivt, vi skjuter bara i plattan på målvakten hela tiden och kommer inte till lika mycket farliga chanser. Tycker dock som sagt själva spelet i sig börjat se bättre ut och just därför är jag inte orolig, och tror som sagt att vi har en del vinster vi kommer ta igen framöver.