Vaknar lättad idag. Det var långt ifrån perfekt igår men äntligen fick vi se ett LAG! Vis av erfarenhet är det ju dock lite klassiskt Cluben att kliva ut och göra en sån här insats när man minst anar det, hoppet tänds och sen BAM! Hybris och tillbaka till gamla synder. Extremt viktigt att följa upp med samma inställning på lördag. Gör vi en bra insats och spöar Malmö också så kan snöbollen vara i rullning.
Måste också passa på att hylla Igna igen. Bland de bättre målvaktsinsatserna jag kan komma ihåg, Högga inräknat. Det var nåt PP i andra perren när deras back Toker lägger över en lång sidledspass på Bristedt som skjuter direkt. Var verkligen 100% säker på att det skulle bli mål. Sen kollar man reprisen och Igna är liksom där redan innan skottet kommer. Magnifikt spelsinne!
Ska man hitta några minus på spelarsidan så tycker jag fortfarande att Myren ger ett osäkert intryck och att Norén klantar sig mest hela tiden och brister i spelsinne. Man kanske även kan börja ha synpunkter på att Bernhardt är lite väl opolerad, men samtidigt tror jag det behövs några spelare av den typen. Han är en pest som delar ut lite tjuvsmällar och är inne och tjafsar varje läge han får. Kan ändå gilla det.