Babba Matematikern den tycker jag disciplinnämnden ska ge honom 5 k för och det fina epitetet filmare 🙂 Oavsett det - inte hållbart att ta så mycket utvisningar, även om en del har varit jävligt billiga.
Matematikern Babba Absolut, men är ju lite upp till domarna att inte köpa det Rögle försöker sälja. Är ju mer fake än Armani-försäljarna i Turkiet som ska “ge kumpispriiis, bara för dig”.
Babba Matematikern definitivt. Vill dock säga att det där med klockan gäller inte alla - köpte ett par äkta RayBans i Puerto Banus för 10€ för att jag blev kompis med säljaren. Han lovade att det var äkta!
Kallzon Även om vi skulle hitta ett sätt att förlora denna match så är jag stolt över laget. Det här är LHC som man vill se.
P22 LHC gör det bra. Tacklar mycket och följsam. LHC skulle behöva göra ett mål till. Holm är bra han med.
NorthLondonForever Man kan tycka flera av utvisningarna är tveksamma om man har dom glasögonen på sig. Men vi får inte ta såna beslut och hamna i såna situationer om vi vill börja vinna matcher. Håll er på banan! Spela Riss och Kuken Nonstop sista 8!