Kaiko Nu såhär i tredje advent och bara dagar kvar till den gröna julaftonen vill ja önska alla Cluben supportrar en riktig god jul och gott nytt år. Ladda nu batterierna till 29 dec hemma mot Timrå och 23 januari borta mot Färjestad. Kan bli sköna matcher om folk bara sluter upp i leden. FORZA CLUBEN!!!!
Heldragna Kaiko wroteNu såhär i tredje advent och bara dagar kvar till den gröna julaftonen vill ja önska alla Cluben supportrar en riktig god jul och gott nytt år. Ladda nu batterierna till 29 dec hemma mot Timrå och 23 januari borta mot Färjestad. Kan bli sköna matcher om folk bara sluter upp i leden. FORZA CLUBEN!!!!God Jul på er allesammans! Det finns väl fler matcher än dessa att ladda batterierna till! Jag är laddad för alla matcher!! 😛
[raderad] God jul, och jag ser fram emot ett nytt spännande år med mitt J20. Vi får väl se var A-laget hamnar till slut.. :roll:
Earplug God Jul på er och ett gott nytt år! Hoppas ni handlat klart allt och INTE åker ut till tornby imorgon för ni blir inte ensamma...
1986 God Jul och ett gott nytt år önskar jag alla utom Gunnar. Ät skinkan, ta en snaps eller sju, köttbullar och julöl. Ladda batterierna och kom röststarka till den 29:e!
Dirren Jaa, God jul på Er alla då, granen är klädd, skinkan i ugnen, paketen klara osv. Låter som den perfekta julen...men vi vet ju alla vad som saknas.....
Tatto God Jul på er allihopa,hoppas det ligger 2 backar undet Hemlins julgran som han visar fram i mellandagarna :o