Kjeppkinesen LaumannBingo Hur lång tid tror ni det tar innan något händer? Bara jag som är rädd för att PJ kommer vänta in i det sista med att sparka Musser för att det kommer betyda att PJ sannolikt själv måste lämna?
Skäggets Kjeppkinesen den där känsla har jag haft sedan första pajiga filmsnutten med PJ och de andra i nån konferensrum i april maj. Ante fick nobben, på ett sätt, i våras och lär väl inte vara så sugen?
Kjeppkinesen Skäggets en där känsla har jag haft sedan första pajiga filmsnutten med PJ och de andra i nån konferensrum i april maj. Precis den jag menade.
LaumannBingo Skäggets Ante fick nobben, på ett sätt, i våras och lär väl inte vara så sugen? Har ju kontrakt i Tappara så kan väl inte komma tillbaka
Babba LaumannBingo spännande åsikt, vad är det han misslyckats med? I min värld tycker jag han har gjort ett ganska bra jobb med värvningar, sponsorer osv. Var i hans jobb har det fallerat?
SBK1980 Kommer ledningen gå ut efter den här matchen och förklara saker å ting eller kommer dom krypa ner och gömma sig bakom sten å stock….
Metallica Att plocka in en Melin eller Ante som HC redan nu och sedan riva ett par spelarkontrakt är nog enda möjligheten att rädda den här skiten.
SargUt Nu blir det 2 siffrigt. Den som gissade 0-12 inför matchen med 30 starka sista sekundrar verkar ju få rätt…
HVåkerur LHC må vara dåliga men störst fel är det nog fan på oss som fortfarande kollar på skiten. Det är lördag, nu skiter vi i det här och fångar dagen istället!
Nisse217 Hagel-Harry kan jag tala om för dig, dom har inte den fysiken som unga spelare i Skellefteå har,om det va en match i veckan då hade dom orkat