Babba Kallzon kanske vi kan skicka in shore att ta ett snack med dem? ”Guys try be more like me please”
LaumannBingo Kjeppkinesen Hade vi bara behållit Ante kunde vi startat mycket längre fram i processen. Vi har inte tid med det här… Men PJ skulle ha nått fräscht istället, han är den som ska ha mest skit som satt ihop det här. Uppenbarligen kan han inte rekrytera tränare
Kjeppkinesen LaumannBingo Men PJ skulle ha nått fräscht istället, han är den som ska ha mest skit som satt ihop det här Så är det. Han har värvat ett riktigt bra lag på pappret, men återigen går han bort sig på ledarpositionen. Så idiotiskt att inte förlänga med Ante när vi är så bräckliga.
HVåkerur LaumannBingo Han har ju fått hit många bra värvningar och gjort en bra silly måste man ändå ge honom. Alla var rätt nöjda på förhand. Men att ta in vrana när vi redan hade massor divor var ett misstag. Och ja, det största misstaget var att ta in en orutinerad herre att styra alla dessa divor. Han kanske också hade bilden att musse skulle ha lite glöd i sig och stå och elda på och skrika på grabbarna.
Ndur Joonas84 Förlängningen med Östman och rekryteringen av Musse ska PJ & Co ha jävligt mycket skit för. Varje gång vi tagit hit tränare eller sportchefer med LHC-bakgrund har det slutat illa. Är det något som kännetecknar LHC är det oförmågan att rekrytera kompetens, och då tänker jag inte ens på spelare till A-laget. Gång på gång på gång rekryterar/förlänger man med fel personer och så får man släcka bränder.
LaumannBingo HVåkerur Han har ju fått hit många bra värvningar och gjort en bra silly måste man ändå ge honom. Alla var rätt nöjda på förhand. Samtidigt är det ju upp till honom att ha koll på vilka han tar in i form av personligheter etc. Där känns det inte som han har koll. Han kollar bara på namnet på pappret Förra säsongen missbedömde han vikten av att bland annat tappa Jeppe & Basse. I år är min känsla att han bommat ledare i spelartruppen, någon med lite pondus
Metallica Vem kliver in och skickar iväg PJ? Han har misslyckats totalt med rekryteringen av tränare och har satt ihop ett jättedyrt lag med divor som spretar åt alla håll.
Ndur Metallica Vem kliver in och skickar iväg PJ? Han har misslyckats totalt med rekryteringen av tränare och har satt ihop ett jättedyrt lag med divor som spretar åt alla håll. Och det är inte första gången…
Inspel HVåkerur Jag tycker Vrana ska komma tillbaka, kanske han behöver lite tid på en cykel för att få upp flåset. Snacket att han inte vill vara här tror jag är att göra en höna av en fjäder. Han har kvaliteter som ingen annan.
Jacke Man bör nog börja leta ny huvudtränare redan nu innan serien är helt körd, Musse verkar inte alls redo att ha huvudansvaret, han har haft hela försäsongen på sig och har inte fått till en enda detalj. Måste inte sparka honom men sätt iaf ner honom som assisterande där han borde varit från början och ta in någon som har rutin av att leda ett lag som huvudtränare
Metallica PJ behöver lämna sin plats omgående Musse behöver lämna Se över kontrakt på Shore och eventuellt någon mer. Verkställ så fort som möjligt. Varje vecka kommer vara avgörande för att man ska kunna rädda kontraktet åtminstone.
En tätort på en slätt Om någon vill ta över Shore kontrakt.. Karlström in som center istället. Sen tror jag inte det hjälper något. Vi är sämst på alla plan just nu. Hade hoppas på ett mer offensivt LHC. Vilken jävla blåsning man fick.
HVåkerur Men är inte roger melin nån scout eller vad det var för cluben? Varför? För att säkra upp o gå in som huvudtränare om det skiter sig med musse?