Durkslagstofflan Kjeppkinesen Blir inte bättre under säsongen heller när det ser ut såhär. Begynnande alkoholister hela högen på bullen 😃
TheDude Wayne Om LHC åker ur SHL så tror jag vi stannar i HockeAllsvenskan. Pengarna kommer ta slut och så blir vi ett lag som SSK som fastnat där.
Durkslagstofflan TheDude Har dessutom inte den häringa fallskärmen tagits bort eller kraftigt skalats av med efter Oskarshamn ramlade ur? Eller har jag drömt det?
NorthLondonForever Wayne Nej, jag ser samma sak där som det du skrev. Inget konkret där heller. Vilka splittringar och vilka bråkar?
... Satan vad utspritt vi spelar, det är ju aldrig vi är samlade. Gårdarna kan ju bara promenera in som dom vill. Fan vad dåligt. Hade räknat att det skulle se rätt kasst ut första 10-12 omgångarna, men så här illa…nja, det trodde jag inte.
Jankerules1 Laget är inte värda att ha supportrar som verkligen ger allt varje match . Som någon skrev, spelare lånar en tröja i våra färger under sitt kontrakt men supportrarna ger allt hela tiden!!
SIFFET Känns som Rattie Shore Vrana är den kedjan som har de tuffast i 5 vs 5…. fastnar i egen zon var o vartannat byte.
NorthLondonForever 8, 9, 13, 39 och 73. Inte bäst i SHL i egen zon. Kunde jag räknat ut med röven utan att se det.
Kjeppkinesen Så fort de börjar åka skridskor så är de ju bra. Men när de åker omkring och tänker och spelar passivt så är de totalt värdelösa. Släpp på handbromsen och bara kör från start!
Kjeppkinesen Kovax är en jävla ledare. Han har varit bra i alla de här tre matcherna. En helt annan attityd på honom i år, går i bräschen.
Jordfräs Kjeppkinesen Synd att han låter sig provoceras av psykot. Jag gillar hans attityd att bli pissed men han behövs på isen…
ananas Jordfräs Synd att han låter sig provoceras av psykot. Vad åkte han för? Sa han ”men kom då!” för många gånger? Visste inte att man kunde åka ut för Barnslighet.