Matematikern PuckOut Håller med. Sålänge inte någon så att säga, har vattnat grannens gräsmatta finns det inget som inte går att reda ut med en blöt helg som @alfie föredömligt föreslog. Seriöst, ta en långhelg och sup ihop.
Grumpy Badger Man blir ju så less, match efter match, år efter år, hela tiden. Varför sitter man kvar och tittar?
Durkslagstofflan Grumpy Badger Vad skulle man annars ägna det mörka halvåret åt? Hoppas, längta, sukta efter Le Mat men få äta bajsmacka år efter år. Nästan så det börjar smaka gott
PuckOut Så jävla irriterande att vi har två defensivt jävligt bra backar som sitter på läktaren och ser Norén/Myrenberg yra runt på plan.
SIFFET Samtidigt har Leksand 3-1 ikväll, har dom halva vår budget? Nae mitt tålamod med PJ börjar ta slut.
HNez SIFFET detta är inte på PJ. Vi satt alla här och polerade knopp till laget på pappret i somras. Detta är på spelarna, de ger 30% i allt.
HVåkerur Vilket jävla skämt. Nu får musse go bananas, höj rösten, kasta saker, slå sönder saker. Väck det här jävla skitlaget!
Kjeppkinesen Tycker Ignatjew sprider en osäkerhet i buren med. Slirar omkring och har sig, inte alls så fin som han var nere i Köpenhamn. Nae! Nu är det dags att trycka på knappen grabbar!
Revoleddam Ta för helvete in ett lag att träna EMOT på träningarna. Finns ju 0 tempo. Ett lag så dåliga som djurgårn vinner på grund av att man har ett högre tempo.
Mittzon Är ju ett haveri som pågår. Fjärde perioden vi är totalt utspelade i och samtidigt skapar absolut noll framåt. Sämsta spelmässiga inledningen ett lag gjort på 10 säsonger?
NorthLondonForever Nähä, fram med spriten idag oxå, annars genomlider jag inte det här återigen, får bli att jobba hemma imorgon. Bättre i slutet men så jävla blöta, loja och likgiltiga som på målen är bara ett väldigt dysfunktionellt lag i obalans.
Sillen Durkslagstofflan Hoppas, längta, sukta efter Le Mat men få äta bajsmacka år efter år Har sänkt min längtan till att vi hamnar på P10…
HNez Ae alltså detta laget är ett haveri. Ser inte hur fan man ska få ihop detta. Ser ut som att laget inte ens gjort en träning ihop, finns noll kemi. Jag vet att man reser sig en gnutta efter 0-2, men är det vi som gör något eller DIF som sänkte tempot? Who’s to say.
Jirpo Se till att döda deras utvisning så får vi ta över den här match därefter. Ser tendenser i Vranas kedja nu och det bådar gott.