Nike1 exile82 VI kommer inte köra över er, det kan jag lova. Vi ligger lite efter med matchtempo och kemi i kedjor överlag.
P22 Verkar som Oliver J blivit ordinarie i 4e femman med Hoffa och Nybeck. Johnson fortfarande utanför laget.
Kjeppkinesen P22 Johnson fortfarande utanför laget. De begår ett gravt, gravt misstag. Hade man kunnat hade jag fyllt hela min Fantasy-femma med Magic Johnssons.
JofaTitan JS Sätter mig i bilen från Uppsala nu, hoppas vi får upp försäljningen nu sista timmarna!! Ses i Saaben Jag åker med nästa gång! Har bott i Uppsala sen 2018 och har bara hittat en enda person till med Cluben-sympatier. Vill du bli min kompis?
Nike1 Jacob Johanssons räddningsprocent senaste matcher mot er. 85,7%, 85,7%, 75% och senast 64,3%. Varsågod till 3 poäng.
Kjeppkinesen Nike1 Jacob Johanssons räddningsprocent senaste matcher mot er. 85,7%, 85,7%, 75% och senast 64,3%. Varsågod till 3 poäng. Fast det spelar ju inte någon som helst roll när han möter oss. Då helt plötsligt ska han ta allt, och det som han inte tar – tar stolparna.
Nike1 Kjeppkinesen Fast, han är ju inte bra mot er. Ni har väl åtta raka vinster mot oss och han har väl stått mer än hälften av dom.
Kjeppkinesen ananas Stålis har sett till att placera TV4s mikrofoner precis nedanför hemmastå kan jag meddela. Galet tryck genom skärmen!
P22 Tycker man ska börja med Vrana kedjan när det blir PÅ nästa gång. Dom behöver få komma igång ordentligt.
Hagel-Harry Hur i hela ska man lyckats peta bort Södergran från tredje. Sjukt jävla stabil på att driva in pucken.