jg Uppenbart att Musse inte får någon smekmånad av media o experter, Vore fint att köra ned kritiken i halsen på dem…
Kallzon varför kollar man ens nu. Är bara om: -Musse får sparken -Bäckström -DIF ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lincopia Kallzon hahah exakt så! Stängde av för en stund. Detta difpenetrerandet vet jag inte om jag orkar med. Några omgångar till (med förluster) så blir det nog tystare dock! Framåt Cluben
statistisk_urladdning stahl Sanny tror att LHCs träningar är fake. Lyfter Tangnes pga höjd kravställning och bättre nivå på träningar, men Musses liknande initiativ är påhitt och lögn.
stahl statistisk_urladdning Rögle har förlorat två raka på försäsongen mot laget som kom sist förra säsongen. Det är alltid så intressant när förutfattade meningar slår ut samtlig annan information som finns tillhanda.
PuckOut statistisk_urladdning Sanny tror att LHCs träningar är fake. Sa han det, med vilken motivering?
stahl Tur att matchtråden finns, sonen har fått för sig att matchen mellan Stockholmarna och Batteristaden är mer intressant att sätta upp på skärmen.
Kjeppkinesen Här betalar man två trillioner i månaden för Canal+ eller vad fan det heter nu förtin, och så tvingas man genomlida 5 minuter hästsnack varje lördagssändning. Jag tål inte skiten!
Fantomen Kjeppkinesen Hästarna var ett välkommet avbrott från Bäckströmrunkandet. Nu Djurgårdsrunk istället… 🙄
Kjeppkinesen Fantomen Hästarna var ett välkommet avbrott från Bäckströmrunkandet. Nu Djurgårdsrunk istället… 🙄 Efter Böldpest kommer diarrékolera.
Stolpe ut Sanny hade inte med Vrana på topp 5 i nyförvärv. Vilket skämt……. Hade Vrana lirat i Brynäs eller Djurgården vore han topp 1.
Fantomen Kjeppkinesen Frölunda är världens mest gubbiga hockeyförening Ändå känner man doften av fisk ända hit…