PuckOut TheDude Hur kan man ligga långt fram i processen då man har bytt alla fyra tränarna och en stor del av spelartruppen? Genom att starta processen tidigare.
SargUt Kjeppkinesen Njut nu pojkar och tjejer! Detta är sista kvällen det fortfarande finns hopp. Fan vad luttrad man är. 😂 Jag tippar 1-0 efter 52 sekunder. 3-0 inför tredje där vi tar över lite av spelet och lyckas få in en puck. En klassisk tredje period att ”bygga vidare” på.
jg Kjeppkinesen Njut nu pojkar och tjejer! Detta är sista kvällen det fortfarande finns hopp. Sista kvällen vi ligger lika med fiskelunda, Hädanefter hela tiden efter i tabellen… 🙂
Kallzon Lite kul att hockeymorgon pratade om att vi hade en skev målbild och att vi supportar trodde på SM-Guld. De har inte läst här.
Jirpo Kallzon Lite kul att hockeymorgon pratade om att vi hade en skev målbild och att vi supportar trodde på SM-Guld. De har inte läst här. På riktigt? Skapligt skev verklighethetsuppfattning från deras sida😅 Det som har diskuterats är ju från botten till mitten bland LHC-folk. Spelare och tränare har ju bara pratat om att bli så bra som möjligt och att det är en process.
KirunaBo Ångest men förväntansfull inför morgondagen. Ska bli kul att få se Vrana igen. Nytt ledarskap och nytt lag. Tippar på hawaii-hockey i 55 minuter innan vi tar ledningen och kör rådefensiven. Fan va kul det ska bli ändå med ny säsong! TÄVS!
TheDude Mitt tipps: Frölunda vinner med 5-2. LHC kommer se oorganiserade och lite tröga ut speciellt i defensiven.
Semlan 2-0 Frölunda efter 2min och time out. 3-0 efter 8min. 3-1 i andra men Frölunda gör 4-1 och 5-1 i slutet av andra. I tredje gör lhc sin bästa period och gör 2mål sista minutrarna till slutresultatet 5-3. Snacket efteråt är att spela som i tredje och va med från start. Sen förlorar vi 2 första hemmamatcherna av bara farten också.
Semlan I periodpauserna försöker Patrik Westlund skapa samma busiga relation med nya fiske-tränaren boxer-Robert med blandade resultat. Vidrigt så till den grad att man till och med ser fram emot Jörgen i kommande 22 hemmamatcherna.
NorthLondonForever Allt är sig likt. Jag tror på vinst som jag gjort inför varje match sen jag föddes. Säg 1-3, Vrana, Karla och Söderblom.
Lurarivassen NorthLondonForever Exakt det här. För många realister som lyssnat in sig på 37 expert-poddar som aldrig haft rätt innan. Skäggets (sjukt att han får kallas det bara för att han inte orkar frisera det) krönika har satt sänk på många. Så här års innan nedsläpp är vi alltid som bäst, anamma det och njut. Frölunda kan dra åt helvete.
TheLokalPatriot Förstår er feghet, men. Fuck you. Vi kommer knulla dem på läktaren och vi kommer knulla dem på isen! Punkt slut!
TheDude Lurarivassen För många realister som lyssnat in sig på 37 expert-poddar som aldrig haft rätt innan. Det lite roligt att du skriver “realister” då det indikerar att ditt eget tips inte är realistiskt? Själv har jag orerat här på forumet i åratal om man man bör göra förändringar i små steg och då inte LHC följer det så måste jag tippa förlust. Jag tror att LHC kommer gå knackigt de första 10 omgångarna, sedan efter det kommer man att ha ett bättre grundspel.
DragskottsDan Idag är man ta mig fan som ett barn på julafton!! Det är dags för SHL premiär mina vänner🥳 Oavsett resultat idag tror och hoppas jag på denna säsong! Till er som är på plats: Sjung högt, sjung cluben 💙❤️🤍
HVåkerur Idag händer det! Fan va skönt att vi fick en 15.15 match. Tror fan vi åker upp o knular sönder frölunda o vinner med 5-1! Sen håller vi på örebro ikväll. 😃
stahl HVåkerur Örebrofansen gillar er också! ”Något kval tror jag verkligen inte att Örebro kommer att spela. Inte minst eftersom Leksand och Linköping också existerar.”
exile82 HVåkerur Blir leksand - HV i kval. Kristi brud åker ur. Man får ge dig att du är dedikerad i alla fall! 😆
Lincopia Äntligen är dagen här, det blir otroligt skönt att slippa alla uttalanden från diverse poddar, experter och journalister. Nu är det upp till bevis! Kriga! Motbevisa! Skjut indianer!