Kjeppkinesen statistisk_urladdning Leksandsfan på flashback (borde inte följa matchtrådar där men…) tycker att när Leksand ökar tempot hänger inte LHC med. Den idioten är ju helt väck. Han trodde på SM-guld när de värvade Stevens.
Kjeppkinesen alfie Inte otippat att du hänger på flashback Kjeppis 😘 Det gör jag knappt inte längre efter att Musk tillät såna som jag att få härja på X istället. Men jag borde hänga mer FB! Det är ju mina grabbar. Helt klart.
Stolpe ut statistisk_urladdning “Leksandsfan på flashback (borde inte följa matchtrådar där men…) tycker att när Leksand ökar tempot hänger inte LHC med.” Månadens skratt😆😅 ser Hen matchen?
SIFFET Rob Tänkte precis skriva samma, måste vara rejält nedtränade annars vet i fan man de pysslat med under sommaren.
TheLokalPatriot TheLokalPatriot Älskar att stolpe ut och stolpeut gillade inlägget! Då har man tillfredställt hela spektrat!
Lukkinen Kom igen! Tre icings i rad som lika gärna inte kunde blivit något för att respektive gatstensförsäljare långsamt åkt bakom pucken och bara glott