Mosvaka Hur länge brukar man kunna köpa säsongskort? Funderar på att skaffa ett till mig och Sambon framåt semestern.
stonewall Mosvaka Jag tror man kan köpa fram till säsongstart (minst). 31 juli släpps de som inte förnyats av nuvarande, så efter det kan man definitivt köpa. Men mitt släpps inte, för det är förnyat och klart.
Metallica Hockeytröjan Har också införskaffat mig en riktigt fin plats! Sitter du nära en kiosk med bra utbud så får du säkert sällskap av Lennström på läktaren i ett halvår!
Hockeytröjan Metallica Sitter du nära en kiosk med bra utbud så får du säkert sällskap av Lennström på läktaren i ett halvår! Ja! Om inte annat får jag väl besöka hans nystartade hamburgarställe på stan innan matchen. Oavsett slipper han inte mig!
ananas Varför har man inte bemödat sig att uppdatera felaktigheter i översiktskartan på arenan när man ändå byter system? Sektionsgränserna stämmer ju inte överens med verkligheten, titta exempelvis på gränsen mellan G och H.
Kallzon LHC har som mål att öka antalet säsongskort med 50 % till nästa säsong.. Fattar att man vill det men hur seriöst känns det? Om man lyckas öka med 50 % sålda säsongen efter vi vann typ 8 matcher av 26 på hemmaplan så är det ju ytterligare ett bevis på att vi är totalt galna i denna stad
Hotspurs Kallzon Men med tanke på intresset och vad hade vi 14 ? fullsatta matcher kanske inte orimligt ändå. (Då vi dessutom historiskt haft ganska få säsongskort jämfört med många andra lag). Men visst sett till tabelläget/hemmaform denna säsong så ja galet 😁🤑