HNez Första matchen, jag vet. Halva laget borta, jag vet. Men SAAAATAN vad det är slarvigt. Växjö ser ut som de spelat en halv säsong och vi ser ut som vi aldrig spelat hockey förut.
TheDude HNez Kan man gissa att Växjö inte har bytt ut halva laget och inte heller bytt alla tränarna, i så fall så ligger de kanske ett år före LHC då de kan bygga vidare på vad de gjorde förra säsongen. LHC börjar i princip på noll.
Debruyne Denna matchen säger dock absolut ingenting. Gick på is i måndags, förhoppningsvis kör man hård träning och många nya gubbar. Kunde inte brytt mig mindre om resultatet.
Kjeppkinesen Debruyne Kunde inte brytt mig mindre om resultatet. Håll ner resultatet bara så det inte blir tvåsiffrigt. Behöver inte döda det lilla självförtroende som vi har första matchen.
Kjeppkinesen Rob Noterar att Ehn har ett C på bröstet idag Såg rätt snygg ut i det också. Kanske inte är så dumt med ett C på honom ändå?
Debruyne Mranonymous host återigen sälj shore nu till något lag som är desperata efter toppcenter och som är beredda att överbetala. Värva in en back!
Bing Mranonymous Härligt att vara clubensupporter. En kvart efter att Vrana signat kommer oron tillbaka 😄
Kallzon Lägger inget fokus på den här matchen. Vi har ett B-lag på isen och grabbarna har inte ens tränat på is i en vecka ju
MTCluben Men alltså helvete, ni behöver inte noja så mycket första träningsmatchen på säsongen. Vi saknar i princip all vår spets och har knappast hunnit träna på alla spelmoment t.ex. boxplay på 4? dagar. Det kommer. Låter precis som säsongen 23/24 när alla var rasande på Östman för att vi förlorade stort då vi inte hade tränat på att försvara flygande anfall ännu.
Mranonymous Jag hade dock varit rätt slutkörd idag om jag körde ett fyspass och 2 ispass som dom gjorde igår
Metallica Skippar nog resterande delen av denna ”match”. Vet inte ens vad syftet är nu när halva truppen saknas och grabbarna knappt kan slå två pass på bladet i följd. Vi glömmer denna och hoppas på en bättre prestation nästa vecka.