Tyckte mig se lite mer av det där korta passningsspelet som Musse nämnt lite väl? Inte för att det var bra direkt, men ändå. Sånt gillar jag personligen, när det görs på ett bra sätt då. 😛
Annars var det väl typ Ratties direktskott, några enstaka intressanta lösningar i offensiven som var highlights. Kovacs var ändå inte så långt ifrån att näta x2. Tyckte Södergran såg rätt pigg ut? Ingen match att komma ihåg men som andra sagt, hellre nu än i genrepet eller omgång 50.