[raderad] Heldragna wroteiårärdetvårtur wroteM1lksh4ke wroteVarför spelar inte Vlasak då? :shock: Vad menar du?Om du tänker på laguppställningen på hemsidan så är den från förra matchen då kedjekonstalationerna ej var klara vid inför match infodax!! Klart han spelar! aa, såg det sen...sry.
13ulow M1lksh4ke wroteVarför har han så kort klubba då? Kan nån förklara eller? 😃 Jag kan tänka mig att tekniken gynnas av kortare klubba. Antingen är han en bländande tekniker eller så är han kass tekniskt och behöver göra allt för att kompensera detta så gott det går :wink:
[raderad] 13ulow wroteM1lksh4ke wroteVarför har han så kort klubba då? Kan nån förklara eller? 😃 Jag kan tänka mig att tekniken gynnas av kortare klubba. Antingen är han en bländande tekniker eller så är han kass tekniskt och behöver göra allt för att kompensera detta så gott det går :wink: Får hoppas på att det är det förstnämnda. Att han är en riktig tekniker som gör en massa mål.
Tipset Det viktigaste är väl att han kämpar. Som Healey gjorde. Poängen gör ju andra. 8) Han blir viktig den här.
[raderad] 13ulow wroteM1lksh4ke wroteVarför har han så kort klubba då? Kan nån förklara eller? 😃 Jag kan tänka mig att tekniken gynnas av kortare klubba. Antingen är han en bländande tekniker eller så är han kass tekniskt och behöver göra allt för att kompensera detta så gott det går :wink: Oookidoki! ^^ Hoppas att han producerar med sin lilla, korta klubba imorgon då! 😃
[raderad] Men ändå . Det ser komiskt ut med den pyttepyttelilla klubban han har 😛 aja huvudsaken är ju ändå att han kan lira bra hockey . Kan han det , då skiter jag i hur lång hans klubba är :lol: Helt ärligt så tror jag detta blir allatiders !
Heldragna StevieY wroteVlasak ska vara väldigt tekniskt så då är det väl passande med en lång klubba kanske.??? Han har en otroligt kort klubba om du inte fattat det!!! :wink:
emil_e89 – Han sa att om jag ville leta en ny klubb så gick det bra. Dessutom hade Slavia en väldigt stor budget som verkade svår att få ihop. – Så jag kontaktade min agent och när LHC visade intressere ringde jag direkt till Roman (Cechmanek). Efter allt positivt som han sa var det inte mycket att snacka om och nu är jag här, säger Vlasak som ser fram emot att få göra debut i LHC-tröjan. Och han behöver inte vänta länge. I kväll kastas han direkt in i hetluften när LHC möter Frölunda i Scandinavium. Riktigt kul att läsa 🙂
StevieY Heldragna wroteStevieY wroteVlasak ska vara väldigt tekniskt så då är det väl passande med en lång klubba kanske.??? Han har en otroligt kort klubba om du inte fattat det!!! :wink: Skrev fel. Menade kort klubba så klart.
[raderad] Robin013 wroteHan får akta ryggen :wink: , vi vill inte ha skador direkt. Nae, det skulle vara tråkigt... Om någon skadar vlasak direkt så hoppas jag verkligen att torkki slår sönder honom direkt! 😉
Ubbii Ganska osynlig i första perioden mot frölunda. Gjorde en bra grejj. En dragning i mittzon i början.
[raderad] Ubbii wroteGanska osynlig i första perioden mot frölunda. Gjorde en bra grejj. En dragning i mittzon i början. Det verkar som om att ingen gjorde ett ändra rätt i första. Och inte nu i andra heller.
Rame LHC spelade bra de sista minuterna i 2a perioden, men då står det redan 5-0 och det är försent...
köttet Nu heter tråden "Tomas Vlasak" och då håller vi oss till ämnet. Och jag vill bara ha sagt att jag tycker synd om Vlasak. Han måste undra vad det är för lag han hamnat i...
[raderad] Det är inte rättvist emot honom och sätta en uppfattning om honom efter en match. Då han inte kan få mycket gjort själv då han har ett gäng spelare omkring säg som inte kan göra ett dugg.