LaumannBingo JofaTitan Vet inte vilket jag ska hoppas på. Lawner gör en sån jävla toppmatch så kjeppis får ståfräs & vill förlänga med 5 nya år Han stannar på 0 poäng och blir historisk (?) i cluben
Kjeppkinesen Idag gör Worge sin sista match i Clubentröjan. 🙁 Idag gör Törna sin sista match i Clubentröjan. 🙂
Klubban Kjeppkinesen Idag gör Worge sin sista match i cluben 😀😀😀😀😀😀 Idag gör Törna sin sista match i cluben 😐
Vinhandlarn Kjeppkinesen trodde ändå jag hänger med på flesta referenser för båda äldre som unga. Men detta flyger helt över mitt huvud. Vad är det som sker?
Kjeppkinesen Vinhandlarn trodde ändå jag hänger med på flesta referenser för båda äldre som unga. Men detta flyger helt över mitt huvud. Vad är det som sker? Hänger man på Bluesky är man inte kompatibel med det manliga släktet. LaumannBingo Lawner gör en sån jävla toppmatch så kjeppis får ståfräs & vill förlänga med 5 nya år Kärlek börjar alltid med bråk
Kjeppkinesen Förlorar Malmö och Örebro förlorar med några mål och vi vinner med några mål, bryter jag ihop.
HNez Westerberg “Jag kan inte avgöra om de är skadade eller inte”, vad tror han? Att böldpesten har gått i JKPG? Såklart alla de spelarna är ställda åt sidan för att vila inför kvalet.
stahl Kjeppkinesen Jäklar vad Blomman fick fart på att stryka spelare när han läste dina lustfyllda planer. Hörde att Skellefteå ställer materialarn i mål. Sist när han stod i J16 torskade laget med 4-23.
Kjeppkinesen stahl Jäklar vad Blomman fick fart på att stryka spelare när han läste dina lustfyllda planer. Vi bor hyresfritt i Mini-Berts huvud. Har Chris Kläfford i buren vaknat i dur eller moll idag? Det lär vi snart bli varse