Kjeppkinesen Pucken De har ingen ledare på planen, och Engsund som är tänkt att leda laget, vill inte ens vara kvar i laget.
Pucken Kjeppkinesen Dom skulle behöva ett ledarbyte till nästa match bara för att få något att tro på
DragskottsDan Söndagsångest delux för HV supportrar med att ligga under med 2-0 i matcher inför stundande måndag! En kukstart på veckan helt enkelt
Kjeppkinesen Pucken Dom skulle behöva ett ledarbyte till nästa match bara för att få något att tro på Nej, psykot de har nu ska leda laget hela kontraktet ut. 😍
stahl Kjeppkinesen Du jinxar medvetet. Inte ett ord till om att HV har minsta chans. För er är det WIN-WIN , för mig är för många minuter på WIN en lose.
Kjeppkinesen stahl Du jinxar medvetet. Inte ett ord till om att HV har minsta chans. För er är det WIN-WIN , för mig är för många minuter på WIN en lose. Ni har världens chans nu
Kjeppkinesen stahl Du jinxar medvetet. Inte ett ord till om att HV har minsta chans. För er är det WIN-WIN , för mig är för många minuter på WIN en lose. Vad är er spelidé?