Så ja!! Rätt gubbe med, fina Ehn!!! Ett A nästa säsong, krav!

Helt fantastiskt Ehn! Du är fan bara bäst.

Vi får äran att se HV åka ur igen från bästa plats!

Är på ett dop i göteborg. Skrek rakt ut när ehn satte den, så jävla fint! 🤩

Nu jävlar hoppas jag man känner en sjuk revanschlusta och gör de förändringar som krävs till nästa säsong.

Var en ledare idag. Bäst på plan.

Underbart fina Ehn min stora favorit

Mycket fokus på målskillnad i studion efter men modo torskar ju ikväll och vi slår hv så det spelar ingen roll…

Man får ändå ge LHC att man spelar bra hockey de sista omgångarna i flera säsonger när det gäller att undvika kval. Kommer ni t.ex. ihåg säsongen då Sam Lofquist kom in sent, då gjorde man också en bra push precis i slutet.

• Redigerad

Så jävla fin han är Ante ändå! Riktigt mysig intervju efter matchen. Höll typ på att kyssa ljudteknikern efter intervjun ❤️

Ante och Harald, det är våra gubbar det!

Det är OK att tacka mig nu, mina jinxbet är 100% 😎 Byas blå hjälpte säkert också till.

Trendvänders HC alltså. Vilka trender bröt vi idag?

• Tre_raka_segrar_förbannelsen bruten! ✅
    • Rögles långa segersvit bruten✅
    • Svit på tre raka torsk mot Örkle den här säsongen bruten ✅
    • Sviten på åtta raka där det sämre laget vann bruten ✅
    • Sämst när det gäller bruten ✅
    • Murens nollesvit bruten ✅

Missar jag något?

FY HELVETE SÅ JÄVLA SKÖN SEGER!

Som ni har sett den senaste tiden, så var jag inte orolig att vi skulle spela i SHL även nästa säsong. Efter de tre sista matcherna vi har spelat så har jag bara en sak att säga.

Keep a little faith in the Club.

Mycket hjärta inne på isen vid avgörandet, Hultström - Törnqvist - Ehn

Fint med Ante och att han kom in och klarade uppdraget att rädda oss kvar. Men bygg helt nytt nästa år! Glöm inte hur spel och spelare sett ut under stora delar av säsongen. Nya ass med en tydlig tanke redan klara. Rensa bort dödkött i föreningen. Få upp kravställan hela vägen från styrelserum ned till materialare. Allt måste upp nästa säsong!

Inger framtidstro att vi har 4an och 5an i Allsvenskans poängliga i truppen nästa säsong.

Ikväll ska det firas och andas ut!

På Tisdag sjunger vi ”Bye Bye HV, Bye Bye!”

// MagnuM

Modo har gjort 2 snabba efter 4 min 22 mål kvar

Väldigt ironiskt att Landeryd stänger sin enda öppna slinga imorgon efter att ha varit öppen sen november.

Gött med nytt kontrakt såklart, men svider ändå att vi inte lyckades plocka 3 poäng idag, då hade hoppet om playin levt kvar.

Malmö gör 2-0 fan att vi inte kunde vinna på full tid

Man får ändå ge grabbarna att de avgör detta på egen hand utan att behöva hoppas på ett resultat från annan match.

Oavsett om det gäller att undvika kval, ta sig till åttondelen eller säkra sjätteplatsen. När avgjorde man detta på egen hand senast?

Bra gjort.

Ses i silly-dimman framöver.

Surt med 2 poäng. Hade varit kul om det iaf fanns någon nerv på tisdag. Fast å andra sidan hade vi aldrig vunnit då, så kanske skit samma.

Mäktigt att se Saaben stanna kvar och hylla grabbarna trots fiaskosäsongen. Vi gör vår kanske sämsta säsong sett till förväntningarna inför, ändå har vi det högsta publiksnittet på myyyycket länge. Linköpingspubliken är numera toppklass igen ❤️ hoppas det fortsätter så!

Tur att Modo inte möter Brynäs inför sista omgången. Hade inte varit förvånad om fuskarna hade gått och förlorat med 22-0.

Modo går för att fixa målskillnaden! hehe

Synd att domaren skulle bjuda in Rögle i matchen i tredje, hade vi tagit en poäng till hade vi haft teoretisk chans på slutspel inför sista omgången tack vare Malmös seger mot babianarslena. Även om chansen hade varit ganska mikroskopisk hade det gjort sista matchen mer spännande iaf

Tack Ehn!
      Redig ångest man hade haft just nu om det hade blivit 1p istället för 2p. Hade varit kniven mot strupen på tisdag i ett sannolikt fullsatt Husqvarna Garden. Nä fyfan säger jag, tacka hockeygudarna för 2p

ananas Riktigt mysig intervju efter matchen. Höll typ på att kyssa ljudteknikern efter intervjun

Är det nån som kan få fram den här intervju?

För antar att det inte är presskonferensen ni pratar om