Jocke Får ju f-n ångest av att kolla på Röglematchen. Nu ännu ett Modo-pp med två minuter kvar av matchen..
Pucken jaha chans att rycka ifrån botten vid vinst och vid örebro förlust bara 2 poäng från plats 10. med ett sådant upplägg brukar vi ju ta fram det sämsta spelet
NorthLondonForever Blir tv-soffan ikväll pga en man cold. Jörgen börjar Ante-intervju med ”vad är det som gör över att ni vinner matchen”. Jag är väldigt ledsen över att inte va på plats och behöva över att lyssna på Jörgen istället.
Kjeppkinesen NorthLondonForever Blir tv-soffan ikväll pga en man cold. Jörgen börjar Ante-intervju med ”vad är det som gör över att ni vinner matchen”. Jag är väldigt ledsen över att inte va på plats och behöva över att lyssna på Jörgen istället. Alla har vi vårt favoritord. Mitt är “så”. Det överanvänder jag när så jag inte behöver.
NorthLondonForever Kjeppkinesen Du har dock inte betalt över att 3 ggr i veckan sitta i live-tv och säga ”så” sisodöär 340 ggr per timme. Ska man ha Tourettes kan man väl iaf välja nåt obscent ord.