Ja efter det är Skellefteå vi möter så har vi trumfen att plocka poäng, så jag vill att vi går för alla tre denna gång.
Linköping - Skellefteå, 1/3 - 18:00 (TV4 Sport Live 3)
Hockeytröjan Det går att se vilka som röstat genom att klicka här:
Det är inte på per default, har justerat det på denna poll och ska se tilt att så är fallet i fortsättningen också
- Redigerad
Det känns fel att skriva att det ska bli skoj att vara på plats i morgon för första gången på länge, kommer bara bli ångest.
Det som dock ska bli skoj är att yngsta dottern ska hänga med på sin första match! Hoppas hon bringar tur!
Hoppas på seger med 4-2.
ALLA till SAABen! Nu kör vi över skiten
De överraskande poängen mot fbk ökar tyvärr risken för en härdsmälta i denna matchen. Man blir lite sköna och beundrar sin egen prestation…
Grumpy Badger Du får hålla skenet uppe emot dottern :-)
Emmoth till Corren.
Törna råkade ut för en skärskada i hemmet igår. Räknar inte med någon längre frånvaro. Räknar med att han kan vara tillgänglig redan i morgon.
det är kört då mitt supporterskap gällande de tre lag jag följer endast innehåll ångest, förtvivlan och uppgivenhet. Hon har inte haft det lätt.
Grumpy Badger Samma för mig LHC och Tottenham
Cluben, Chelsea (inte vettiga sedan 2005) och Feyenoord. Självspäkning deluxe.
- Redigerad
Grumpy Badger Chelsea (inte vettiga sedan 2005)
Inte vettiga innan dess heller, så jag förstår dina problem!
Fint! Min dotters (4,5 år) första match var HV den 28 dec. Att bete sig som en vuxen var inte det lättaste, men att man var tvungen gjorde ändå att den värsta ångesten över spelet på isen dämpades. Hon tyckte det var coolt med rök, eld, popcorn och att folket på ståplats hade målat så fint på sitt stora lakan. (“Kanske de har tränat på förskolan?”)
Att hon sen tröttnade efter två perioder och jag fick en legitim anledning att åka hem slippa bevittna resten av debaclet gjorde mig ingenting.
Hoppas ni får fira er första match med en seger!
Den bjuder jag på, men har man hållit på dem sen farsan såg dom på Kopparvallen så är det svårt att lägga ner! Trots de luxe!