Rob Bra skymt Fanten och bra skott Ljungh, viktigt! Stabil insats Werner, får fortsatt förtroende på lördag antar jag.
ananas Mranonymous Kan vi komma överens att Werner ska vara 1:a målvakt? Speciellt eftersom han sågar finska ligan i intervjun efter matchen!
Metallica Kjeppkinesen Werner strålande idag igen. Gå med honom nu! @Kjeppkinesen hade rätt hela tiden, stora målvakter passar oss bättre. Finns inget finare än en bjässe som täcker majoriteten av målet och parerar skotten. Hoppas att Kovacs blir kvar nästa säsong. När han är på spelhumör är han dubbelt så bra som Shore och Rattie är tillsammans.
SIFFET 2 poäng de trodde man inte, tycker förövrigt Werner känns jävligt stabil och trygg! Vill se han som etta resten av säsongen!!!
Pucken -13 Poäng till top 6 (+1 sen förra omgången) -5 poäng till missat playoff (+2 sen förra omgången) +2 poäng för att slippa Play out (-1 sen förra omgången) +7 poäng ner till sista platsen (+2 sen förra omgången) 15 poäng kvar att slåss om
Lukkinen damphunden HiV känns rätt rökta nu va? Viktigt att Modo och HV möter varandra direkt nu. Kan vara Könjöpings absolut sista chans
LaumannBingo Lukkinen Som dom inte lär ta tyvärr, dom är om möjligt ännu sämre än oss och lär endast spela av sista matcherna för att ha fullt fokus på kvalet
Stolpe ut Lukkinen ” Viktigt att Modo och HV möter varandra direkt nu. Kan vara Könjöpings absolut sista chans” Men vilka hejar man på i den matchen?
Stolpe ut Nils ” Vi var 5 som gissade rätt i Vinst OT/Straffar” Även en blind höna, som jag hittar ett korn ibland. Synd jag inte lirade på det bara.
NorthLondonForever Hagel-Harry Vi går rent sista fem och slår ut SAIK med 3-0. Vi har till o med råd att vaska ett par segrar och ändå knipa tiondeplatsen. O när vi svept SAIK eller Leksand så sveper vi fuskarna i kvarten, dom har vi lätt för trots allt fuskande. Enkelt, så får det bli! Om om hade funnits blir det så iaf.