Ni som är inne på att 1-1 borde dömts bort har tyvärr helt fel enligt mig. Det är ju #28 som står för ett genomuselt agerande på så många sätt:
- Blir ifrånåkt av Strandberg av alla människor, med andra ord en av Sveriges långsammaste forwards just nu.
- Hamnar på efterkälken och gör sitt patenterade “sluta trampa, ut med arslet, veva klubban okontrollerat med en hand och hoppas på, ja vadå?”. Är det något man får lära sig i HV?
- Slår inte ordentligt stopp av någon anledning, fuskar med detaljer som liksom resten av föreningen gör flera gånger dagligen, vecka ut, vecka in, månad ut, månad in, år ut och år in.
Minns första matchen för i år. Cluben bjuder in hela Linköping till premiär. På utsatt tid står det flera hundra pers och undrar hur fan man tar sig in i arenan. Efter mycket om och men började det flyttas stängsel och man skapade nån slags nödlösning. Några stod tappert kvar vid ordinarie ingång som absolut inte öppnade.
Redan där sket jag i brallan, men vafan, man fick sin bärs (40 min sent), solen sken o man vann, Brynäs åker ur etc.
Skulle stått kvar där med skiten, envis som jag är, och skrikit till alla rakt ut att det här kommer sluta med att Strandell åker runt i Cluben och fuskar lika mycket som alla andra.