Debruyne Vad har hänt med Rattie denna säsong helt allvarligt. Han åker ju bara runt och skjuter från sarghörnet.
NorthLondonForever Förra årets upplaga var väldigt lätt att tycka väldigt mycket om. Årets upplaga har precis alla ingredienser för att känna precis tvärtom.
Lurarivassen NorthLondonForever Helt totalt utan själ. Något säger mig att det kommer se exakt likadant resterande sex matcher. Trötta (bakfulla?), feta, mätta och oprofesionella summerar den här upplagan bra.
cremator Så otroligt svagt att inte ta utvisning på Shores läge, men jag tänkte att ribban ligger väl där nu. Det gjorde den tydligen inte.
Fredde Nisse217 Nu sägs det djävla abonnemanget upp Önskar jag kunde göra det också. Men tyvärr nappade jag på det där jävla erbjudandet och har bindningstid till augusti. Fan vad jag ångrar det nu.
alfie Hahaha, vilken jävla parodi.. För många spelare på isen som givetvis inte tas, bommat friläge mot en medioker HA-målis för 43e gången i matchen och sen givetvis mål med sekunder kvar. Cluben 24/25 mina damer och herrar!