• Redigerad

ananas ? Är Larmi så dålig eller har de skador på målvakterna?

Åhman har varit skadad i över 4 veckor och man vill nog bara ha in en rutinerad målvakt som kan avlasta lite då det är tätt med matcher närmsta tiden. Österrikaren som står i deras J20 fick chansen borta i Karlstad men man känner väl att det är för tidigt att förlita sig på endast honom bakom Larmi.

Edit:

Glöm det jag skrev, på hockeysverige så står det att Larmi är sjuk och därför har man nu valt att låna in Andrén.

Rob Glöm det jag skrev, på hockeysverige så står det att Larmi är sjuk och därför har man nu valt att låna in Andrén.

Och han ska stå ser jag.

Tenor -

exile82 Eller “kombinatet” som översten skulle säga

Han har inte hittat luckan ÖVER kombinatet iallafall

LaumannBingo Det sannaste som sagts.

Vi måste grisa in mål nu. Röv i ansiktet på målvakten, skjut isare som kan gå mellan benen eller styras bort via benskydden, samtidigt som spelare störtar in på bortre. (Jag är tillgänglig som HC nästa säsong!)

Sveriges alla fem Växjösupportrar finns med på bortastå

jg Ja, och nästa match kommer han vara ett såll och släppa minst fem mål.

Fyfan det känns som att det blir en tung kväll.

Lurarivassen haha okej, ja jag har bara 140 mil lite drygt till linkan 🙂

va fan Andren i mål skjut skjut skut han släppte ju alltid minst en billig per match i DIF

Det är bättre tryck när det är 6200 än när det är fullsatt. Hur är det ens möjligt?

Älskar Genborg!

EEEEEEELIEEEEEEE

Jag menar MAAAAAX

SÅJA!